پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دستگیری سارق سابقه‌دار با ۱۱ فقره سرقت در داراب

    شناسه : 14250 ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 348 بازدید ارسال توسط :

    دستگیری سارق سابقه‌دار با ۱۱ فقره سرقت در داراب به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی “داراب” از دستگیری سارق سابقه‌دار محتویات درون خودرو و اماکن خصوصی با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در سطح شهرستان خبر داد. سرهنگ “علیرضا نوشاد” در تشریح جزئیات این خبر بيان […]

    دستگیری سارق سابقه‌دار با ۱۱ فقره سرقت در داراب
    پ
    پ

    دستگیری سارق سابقه‌دار با ۱۱ فقره سرقت در داراب

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی “داراب” از دستگیری سارق سابقه‌دار محتویات درون خودرو و اماکن خصوصی با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در سطح شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “علیرضا نوشاد” در تشریح جزئیات این خبر بيان كرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات درون خودرو و اماکن خصوصی در داراب، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وي با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فني موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وي را دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار می‌باشد.

    سرهنگ “نوشاد” با بیان اینکه متهم در بازجویی اوليه به ۱۱ فقره سرقت محتویات درون خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف كرد، عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارق مقداری اموال مسروقه و آلات سرقت کشف شد.

    فرمانده انتظامی داراب تصريح كرد: متهم پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و از آن طريق روانه زندان شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.