پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دستگیری سارق احشام و مزارع کشاورزی در داراب

    شناسه : 14322 ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱ 333 بازدید ارسال توسط :

    دستگیری سارق احشام و مزارع کشاورزی در داراب به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی “داراب” از شناسايي و دستگيري سارق احشام و مزارع کشاورزی با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “علیرضا نوشاد” بيان كرد: در پي وقوع چند فقره سرقت از مزارع […]

    دستگیری سارق احشام و مزارع کشاورزی در داراب
    پ
    پ

    دستگیری سارق احشام و مزارع کشاورزی در داراب

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی “داراب” از شناسايي و دستگيري سارق احشام و مزارع کشاورزی با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “علیرضا نوشاد” بيان كرد: در پي وقوع چند فقره سرقت از مزارع کشاورزان و همچنين آتش زدن اطاقک تلمبه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

    وي افزود: ماموران تحقيقات خود را آغاز و با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند در اين خصوص يك سارق را شناسايي و وي را در مخفيگاهش دستگير كنند.
    فرمانده انتظامی “داراب” با بيان اينكه متهم در بازجويي‌ اوليه به ۱۱ فقره سرقت احشام و مزارع کشاورزی اعتراف کرد، از صاحبان باغات و مزارع کشاورزی خواست تا حد ممکن از رها کردن وسایل، تجهیزات و محصولات کشاورزی خودداری کرده و آنها را در محلی امن قرار دهند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.