جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • تعطیلی تنها شهربازی کودکان داراب بدلیل بدهی

    شناسه : 5584 ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 2230 بازدید ارسال توسط :

    تابستان امسال برای کودکان و نوجوانان داراب تابستان دلچسبی نبود. زیرا تنها شهربازی که حداقل امکانات بازی و سرگرمی در آن وجود داشت تعطیل بود. خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر داراب نیوز، برای اطلاع از وضعیت شهربازی واقع در پارک جنگلی سراغ آراسته مدیر این شهر بازی رفت. وی دلیل تعطیلی شهر بازی را بدهی […]

    تعطیلی تنها شهربازی کودکان داراب بدلیل بدهی
    پ
    پ

    تابستان امسال برای کودکان و نوجوانان داراب تابستان دلچسبی نبود. زیرا تنها شهربازی که حداقل امکانات بازی و سرگرمی در آن وجود داشت تعطیل بود.

    خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر داراب نیوز، برای اطلاع از وضعیت شهربازی واقع در پارک جنگلی سراغ آراسته مدیر این شهر بازی رفت. وی دلیل تعطیلی شهر بازی را بدهی به شهرداری عنوان کرد و گفت: مشکلاتی در پرداخت اجاره با شهرداری در زمان آقای علی یاری داشتیم و ایشان شهربازی بچه ها را یک ماه تعطیل کردند. اما بعد از گفتگو با ایشان به صورت قسطی مبالغ را تا آخرین سررسید که در سال ۹۴ بود پرداخت می کردم؛ بعد از آن به دلیل بدهی ۱۸ میلیونی که داشتم، بدون اخطار قبلی مأموری را فرستادند و محل کسب و کار من را تعطیل و به بهانه ی استاندارد نبودن وسایل بازی از من شکایت کردند.

    آراسته از استاندارد سازی همه ساله دستگاهها خبر داد و گفت: ما هرساله مجوز استاندارد می گیریم و در کنار هر دستگاه، بنر آن را هم می زنیم ولی باز نگذاشتند کار کنیم؛ هیچکدام از وسایلی که در داراب کار می کنند استاندارد نیستند مخصوصا ترامبولین؛ اما دستگاههای ما مجوز استاندارد دارند.

    مسئول  شهر بازی پارک جنگلی در ادامه گفت: تا کنون یک سال ازتعطیلی شهربازی بچه ها می گذرد. آقای شهردار حمایت که نمی کنید حداقل صبر کنید تا بدهی را تسویه کنم.

    آراسته،  در ادامه افزود: در سال ۱۳۸۷ زمینی از شهرداری اجاره و حدود ۲۳۰ میلیون تومان برای فضاسازی خرج کردیم. از ابتدا تا کنون شهرداری هیچ گونه کمکی به ما نکرده است؛ به طوری که منزل خود را فروختم و از چند بانک هم وام گرفتم تا بتوانم ماهیانه یک میلیون تومان به شهرداری اجاره ی زمین را بدهم.

    آراسته از  امکان همکاری با شهرداری در حوزه های تخصصی خود خبر داد و گفت: اگر همکاری شهرداری وجود داشته باشد دستگاهها را می توانیم راه اندازی کنیم و هر جور که مایل باشند ما حاضر به همکاری هستیم ولی نکته اینجاست که آنها حاضر به همکاری نیستند و فقط پول برایشان مهم است.

    وی در خصوص بیکار شدن همه کارکنان پارک جنگلی به خبرنگار عصر داراب گفت: در ۵ سال گذشته هیچ اقدامی برای بهبود وضعیت پارک جنگلی و  صورت نگرفته است. در حال حاضر مشکلات پارک جنگلی به قدری زیاد شده است که علاوه بر بیکاری خودم، ۷ نفر دیگر هم بیکار شده اند. وسایل بازی بچه ها هم به این حال و روز افتاده است.

    dsc06427-copydsc06434-copy-copy dsc06436-copy-copy

    dsc06409-copy-copy dsc06410-copy-copy dsc06411-copy-copy dsc06412-copy dsc06422-copy-copy

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “تعطیلی تنها شهربازی کودکان داراب بدلیل بدهی”
    1. اولا شهربازی باید سرپوشیده باشد(کودکان).کفپوش مناسب داشته باشدتاباخوردن زمین بچه ها آسیب نبینند.بنرها ونقاشی های محیط شهربازی مناسب با روانشناسی کودک درمقاطع مختلف باشد.دستگاهای رده سنی مختلف دشته باشد.بجای نصب بنرکنارهردستگاه،بایدیک نفرهادی اونجاباشد.هردستگاه وماشین آلات بازی تأثیرمثبت توی ذهن بچه وکودک یا حتی نوجان داشته باشد.مدیرشهربازی رشته تحصیلی متناسب باشغلش داشته باشد.پرسنل شهربازی رفتار.لباس.جنسیت(مرد.زن)ونوع برخورد با کودکان وبچه ها رو رعایت کنند و …….الی آخر….
      نه اینکه به چشم یه کاسب ومنبع درآمد محلی رو احداث کنیدوزمینی رو متصرف….

      • اول شهر بازی هم سر پوشیده هست هم روباز دوم هر دستگاهی که لازم باشد که در اطراف ان از کفپوش استفاده شود اداره استاندارد اطلاع رسانی میکند و تارفع نقص اجازه کار نمیدهد سوم هر دستگاه یک اپراتور دارد حتی بعضی از دستگاهها دو نفر از انجا در موقع استفاده از دستگاه نظارت دارند چهارم شما برو یه رشته در اداره آموزش پرورش و دانشگاهها ثبت کن و درسازمان سنجش درج کن تا بتوانند در این رشته تحصیل کنند پنجم شما بیاید سرمایه گذاری کنید و بدون چشم داشت به در امد و محل کسب به مردم خدمت کنید در اخر ایجاد شهر بازی برعهد شهرداری میباشد که جهت تفریح سرگرمی مردم و بچه هاباید هزینه کند ولی داراب تنها شهربازیش که ساخت سال قبل ۸۰ هست به علت استاندارد نبودن در سال ۹۱ توسط اداره استاندارد پلمپ شده است و شهرداری هیچ اقدامی جهت رفع نقص ننموده و این یعنی بیتوجهی به تفریح وسرگرمی مردم خدا نگهدار

    2. همانطور که میدانید داراب یه شهر هست که کمتر کسی هست که در زمینه تفریح وسرگرمی مردم سرمایه گذاری کند و این بنده خدا هم که من اطلاع کامل دارم از نظر مالی بدلیل خرید همین دستگاههای شهربازی خانه اش فروخته وام گرفته که حتی بانکها جهت وصول مطالبات خود اقدام بر روی سند مالکیت منزلی که در رهن بوده است انجام داده اند و درامد ان چنانی هم نداشته است چون زمستان تعطیل هست و ما خودمان دارابی هستیم زمستان هرگز پارک نمیرویم ودرامد انجا هم از رفتن من و امثال من به پارک هست و کلیه امکانات هم پایین هست و این بنده خدا بدترین نقطه انتخاب کرده که اصلا تو چشم نیست و دید ندارد و شهر داری هم باید با اون کنار بیاید و ضمن تخفیف در اجاره از اون حمایت بکند انشاالله اقای مهندس سلامی نزاد شهردارمحترم کمی به این قضیه با نظر مثبت نگاه کند