پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • در کمتر از موعد مقرر؛ محل نصب دستگاه MRI در بیمارستان داراب آماده شد/ بهانه ای برای تعویق در نصب MRI در داراب وجود ندارد

    شناسه : 2410 ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 950 بازدید ارسال توسط :

    با وجود اتمام پروژه آماده سازی محل نصب دستگاه MRI در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب؛ متأسفانه خبرهای ناگواری مبنی بر لغو  و یا تعویق مصوبه وزارت بهداشت برای تحویل این دستگاه به داراب به گوش می رسد. دکتر اسماعیلی رئیس شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی داراب ضمن تأئید این خبر به خبرنگار پایگاه تحلیلی […]

    در کمتر از موعد مقرر؛ محل نصب دستگاه MRI  در بیمارستان داراب آماده شد/ بهانه ای برای تعویق در نصب MRI  در داراب وجود ندارد
    پ
    پ

    با وجود اتمام پروژه آماده سازی محل نصب دستگاه MRI در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب؛ متأسفانه خبرهای ناگواری مبنی بر لغو  و یا تعویق مصوبه وزارت بهداشت برای تحویل این دستگاه به داراب به گوش می رسد.
    دکتر اسماعیلی رئیس شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی داراب ضمن تأئید این خبر به خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب گفت: بهانه ای که گرفته اند این بوده که محل نصب دستگاه آماده نیست در حالی که ما از زمان شروع بکار برای آماده نمودن محل نصب یک کمیته ویژه تشکیل دادیم و با کار شبانه روزی توانستیم محل نصب را پیش از موعد مقرر آماده کنیم.
    وی در ادامه افزود: مهلتی که برای آماده سازی محل نصب در نظر گرفته شده بود یک ماه و نیم بود اما ما توانستیم آنرا در کمتر از یکماه آماده کنیم و امروز محل نصب کاملا آماده شده و هر لحظه که دستگاه تحویل بدهند برای نصب آن مشکلی جود ندارد و هیچ بهانه ای برای عدم تحویل و یا تعویق در نصب MRI در بیمارستان داراب پذیرفته نیست.
    دکتر اسماعیلی در خصوص پیگیری های انجام شده گفت: به محض اطلاع از تصمیم جدید برای تعویق در تحویل آن به داراب طی مکاتبه با دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال پیگیری برای تحویل mri به داراب هستیم همچنین نماینده محترم شهرستان هم از طریق وزارت بهداشت در حال رایزنی هستند البته کمیته ای هم برای پیگیری مجدانه این موضوع شنبه عازم تهران هستند تا از چند طریق موضوع پیگیری شده و از تضییع حق مردم داراب جلوگیری به عمل آید.
    همچنین به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشتی،درمانی و آموزشی داراب؛ رمضان صابری مدیر داخلی بیمارستان با تأئید این خبر گفت: با تلاش شبانه روزی تیم اجرایی پروژه MRI بیمارستان داراب ؛ عملیات آماده سازی ساختمان MRI شامل محل نصب دستگاه ، اتاق های کنترل ، تجهیزات و UPS ، همچنین سکوی تخلیه دستگاه و محل نصب چیلر در مدت زمانی کوتاه تر از مهلت مقرر به اتمام رسید و آماده تحویل و نصب تجهیزات مربوطه گردید.
    به گفته این مسوول بیمارستان ، مذاکرات لازم با شرکت های تامین کننده چیلر و UPS انجام شده و با پرداخت هزینه های خرید لوله و اتصالات ، تابلو برق و همچنین هزینه نصب تجهیزات به شرکت های یاد شده ، منتظر حضور کارشناسان این شرکت ها جهت نصب چیلر و UPS میباشیم.
    مدیر داخلی بیمارستان افزود با آماده سازی فضا و انجام همه مقدمات در مهلت مقرر ، شرکت وارد کننده MRI هیچگونه توجیهی برای تاخیر در واگذاری دستگاه به بیمارستان داراب نداشته و ما با استفاده از تمام ظرفیت شهرستان برای احقاق حق خود پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.
    وی در پایان ابراز امیدواری کرد با رایزنیهای گسترده ای که انجام شده دستگاه MRI داراب بهمن ماه به بیمارستان تحویل شود.
    لازم به ذکر است که وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی قبلاً موافقت خود را برای اختصاص یک دستگاه Mri به بیمارستان داراب اعلام نموده و شخص وزیر نیز در سفر آبان ماه خود به داراب مجدداً وعده تحویل آنرا در جلسه شورای اداری داده است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.