جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • در ایام ا… دهه فجر ؛ بهره برداری از واحد بسته بندی شرکت رز مهر داراب آغاز شد

    شناسه : 2551 ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰:۲۲ 654 بازدید ارسال توسط :

    در هشتمین روز از دهه مبارکه فجر و با حضور امام جمعه بخش جنت، فرماندار ، مدیر جهاد کشاورزی و رؤسای ادارات بهره برداری از واحد بسته بندی شرکت رز مهر داراب آغاز شد. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی ؛ فرماندار داراب در این مراسم با تبریک پیروزی شکوهمند […]

    در ایام ا… دهه فجر ؛ بهره برداری از واحد بسته بندی شرکت رز مهر داراب آغاز شد
    پ
    پ

    در هشتمین روز از دهه مبارکه فجر و با حضور امام جمعه بخش جنت، فرماندار ، مدیر جهاد کشاورزی و رؤسای ادارات بهره برداری از واحد بسته بندی شرکت رز مهر داراب آغاز شد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی ؛ فرماندار داراب در این مراسم با تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از تلاشهای خستگی ناپذیر تمامی دست اندر کاران در راه اندازی این طرح خصوصا آقای عبدی و مدیریت جهاد کشاورزی قدردانی کرد و اظهار داشت: ایجاد اشتغال مولد در جامعه علاوه بر ایجاد درآمد از ایجاد شغل های کاذب جلوگیری و مانع جرم و بزهکاری در جامعه می گردد.
    شرکت رزمهر شیراز در شهرک صنعتی داراب واقع شده و مدیریت آن بر عهده آقای رمضان عبدی می باشد. این شرکت با حمایت مالی بانک کشاورزی و نظارت واحد صنایع تبدیلی مدیریت جهاد کشاورزی در زمینه سورتینگ و بسته بندی انجیر، حبوبات، غلات، آجیل، قند و شکر فعالیت دارد.
    مهندس سیدی مدیر جهاد کشاورزی داراب در این مراسم گفت: ظرفیت سالانه شرکت یک هزار تن و سرمایه گذاری طرح یک میلیاردو ششصد و پنجاه میلیون تومان بوده که هفتصد میلیون تومان آن تسهیلات می باشد. سیدی ادامه داد: با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال ده نفر بصورت دائم و پانزده نفر بصورت فصلی فراهم گردیده است.

    IMG_7251 IMG_7279 IMG_7283

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.