جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دریافت تسهیلات وام یک میلیون تومانی دولت برای جا ماندگان

    شناسه : 11449 ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 600 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، خانواده هایی که در اردیبهشت ماه برای دریافت تسهیلات وام یک میلیون تومانی ثبت نام کردند پیامک ارسال شده است. متن اطلاعیه بدین شرح است: به اطلاع هموطنان عزیز می رساند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی […]

    دریافت تسهیلات وام یک میلیون تومانی دولت برای جا ماندگان
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، خانواده هایی که در اردیبهشت ماه برای دریافت تسهیلات وام یک میلیون تومانی ثبت نام کردند پیامک ارسال شده است. متن اطلاعیه بدین شرح است:

    به اطلاع هموطنان عزیز می رساند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز هفتم تیر ماه برای ۹۱۰ هزار خانوار متقاضی دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی که در زمان ثبت نام (اردیبهشت ماه) برای دریافت این تسهیلات به هر شکل کدملی خود را به صورت اشتباه به سامانه پیامکی۶۳۶۹  فرستاده اند، پیامکی با سرشماره V.Refah ارسال کرد.
    سرپرستان خانوار دریافت کننده پیامک این وزارتخانه، حداکثر تا ۵ روز از زمان دریافت پیامک مطابق با دستوری که در آن  آورده شده  نسبت به ارسال درخواست خود اقدام کنند. همچنین در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی عنوان شده این پیامک مرحله دوم پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی است که این موضوع صحت ندارد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.