جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • خودرو لیفان حامل مواد مخدر در ايستگاه بازرسي “قلاتويه” داراب توقیف شد

    شناسه : 2253 ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 1256 بازدید ارسال توسط :

    فرمانده انتظامي استان از كشف ۲۰۰ كيلوگرم موادمخدر در سه روزگذشته طي ۸ عمليات جداگانه در استان فارس خبر داد. به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، سردارسرتيپ احمدعلي گودرزي گفت: ماموران انتظامي شهرستان “داراب” با انجام اقدامات اطلاعاتي از نگهداري موادمخدر توسط يك خرده فروش موادمخدر در يك ساختمان […]

    خودرو لیفان حامل مواد مخدر در ايستگاه بازرسي “قلاتويه” داراب توقیف شد
    پ
    پ

    فرمانده انتظامي استان از كشف ۲۰۰ كيلوگرم موادمخدر در سه روزگذشته طي ۸ عمليات جداگانه در استان فارس خبر داد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، سردارسرتيپ احمدعلي گودرزي گفت: ماموران انتظامي شهرستان “داراب” با انجام اقدامات اطلاعاتي از نگهداري موادمخدر توسط يك خرده فروش موادمخدر در يك ساختمان درحال ساخت در آن شهرستان مطلع و در بازرسي از آن محل، مقدار ۹ کیلو ۸۶۰ گرم تریاک که بر روی ترازوی دیجیتال جهت توزین قرار گرفته بود کشف كردند.
    گودرزي اضافه كرد: اين ماموران در عمليات ديگري هنگام كنترل خودروهاي عبوري در ايستگاه بازرسي “قلاتويه” از يك دستگاه خودرو “ليفان” مقدار ۴ كيلو و ۸۰۰ گرم ترياك كشف و راننده خودرو را دستگير كردند.
    ماموران انتظامي شهرستان “لارستان” نیز با انجام اقدامات اطلاعاتي از حمل يك محموله موادمخدر توسط يك دستگاه خودرو “پژو ۴۰۵” در اطراف آن شهرستان مطلع و براي دستگيري قاچاقچيان و كشف محموله وارد عمل شدند.
    وي افزود: با بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد خودرو حامل محموله موادمخدر در منزلي واقع در يكي از روستاهاي اطراف شهرستان “لارستان” مخفي شده كه در بازرسي از آن خودرو ۸۷ کیلوگرم تریاک كشف و در اين رابطه يك نفر دستگير شد.
    فرمانده انتظامي استان فارس ادامه داد: اين ماموران در عمليات ديگري در پاسگاه انتظامي “چهاربركه” با به بكارگيري سگ هاي مواد ياب از يك دستگاه خودرو “پژوپارس” ۳ كيلو ۵۰۰ گرم هروئين كه به طرز ماهرانه اي در خودرو جاساز شده بود كشف و راننده خودرو را دستگير كردند.
    گودرزي همچنين كشف ۲۰ كيلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر را از ديگر اقدامات ماموران انتظامي اين شهرستان در يك عمليات جداگانه ديگر عنوان كرد و گفت: در اين عمليات نيز ماموران با بكارگيري سگ موادياب از يك دستگاه خودرو “پرايد” مقدار ۱۹ كيلو و ۵۰۰ گرم ترياك و ۹۰۰ گرم حشيش كشف و در اين رابطه دو قاچاقچي موادمخدر را دستگير كردند.
    وي اضافه كرد: در شهرستان “استهبان” نيز ماموران هنگام ایست و بازرسی از خودروهاي عبوري در “گردنه ايج” به يك دستگاه خودرو “پرايد” مظنون و پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو را متوقف و در بازرسي از آن ۴۷ كيلوگرم ترياك كشف و راننده را دستگير كردند.
    فرمانده انتظامي استان فارس بيان كرد:
    وي گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس نيز پس از آنكه مطلع شدند دوقاچاقچي مقاديري موادمخدر را از استان هاي ساحلي واقع در جنوبي كشور به شيراز منتقل و قصد تحويل به دو قاچاقچي در شيراز را دارند، آن منزل را شناسايي و در بازرسي از آن ۱۶ کیلو ۴۰۰ گرم تریاک کشف و در اين خصوص ۵ نفر را دستگير و سه دستگاه خودرو متعلق به آنان را توقيف كردند.
    فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: ماموران انتظامی شهرستان “شیراز” نيز دراجرای طرح مبارزه با خرده فروشان موادمخدر ۱۱ كيلوگرم انواع موادمخدر كشف كردند

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.