پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • خطیب نماز جمعه شهرستان داراب: کاندیداها اگر صلاح می دانند باهم کنار بیایند

    شناسه : 9924 ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 1957 بازدید ارسال توسط :

    امام جمعه داراب: کاندیداها اگر صلاح می دانند باهم کنار بیایند به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، حجه الاسلام صادقی در نماز جمعه این هفته با اشاره به انتخابات پیش رو خطاب به کاندیداهای مجلس یازدهم گفت: این انتخابات تمام می شود و آنچه که می ماند حرف ها و  رفتار ماست، آنچه که […]

    خطیب نماز جمعه شهرستان داراب: کاندیداها اگر صلاح می دانند باهم کنار بیایند
    پ
    پ

    امام جمعه داراب: کاندیداها اگر صلاح می دانند باهم کنار بیایند
    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، حجه الاسلام صادقی در نماز جمعه این هفته با اشاره به انتخابات پیش رو خطاب به کاندیداهای مجلس یازدهم گفت: این انتخابات تمام می شود و آنچه که می ماند حرف ها و  رفتار ماست، آنچه که می ماند حرکت های ماست. لذا خود  کاندیداهای محترم مشکلی ندارند ولی اطرافیان آنها خیلی شلوغ می کنند.

    حجه الاسلام صادقی بابیان اینکه عده ای فضای جامعه را انتخاباتی کرده اند گفت: اطرافیان کاندیداها پرونده خودشان را سیاه می کنند. با آبروی خودشان برای دیگران بازی می کند. این در قیامت مصیبت بزرگی است. برای کسی که می خواهد وارد مجلس شود نباید هر حرفی بزنیم، هرکاری نباید بکنیم. هنوز نه وقت انتخابات است و نه وقت رأی گیری هست و نه تبلیغات آزاد است.
    خطیب نماز جمعه با اشاره به رقابت ۲۱ نفر از کاندیداها گفت: هر کسی که شایستگی داشته باشد خودش می تواند بیاید و  خود را در معرض آرای مردم قرار دهد. برنامه ها و توانایی های خود را بگوید.
    نماینده ولی فقیه در شهرستان داراب در خصوص اهمیت نظارت استصوابی و شورای نگهبان گفت: من از اولین انتخابات جمهوری اسلامی در فروردین ۱۳۵۸ که آری به نظام جمهوری بود ایمان دارم که کسی نمی تواند تقلب کند. هیأت اجرایی، هیأت نظارت، شورای نگهبان، علما، معتمدین و مردم شایسته و نماینده کاندیداها هستند  و اصلا نمی شود تقلب کرد. مگر اینکه تقلبی در خارج از حوزه انتخابیه صورت بگیرد.
    حجه الاسلام صادقی در ادامه افزود: امروز ۲۱ نفر در این شهرستان کاندیدا داریم که از نیروهای خوب شهرستان و رقیب یکدیگر هستند. چند روز دیگر که یک نفر انتخاب شد و رأی آورد با هم رفیق شوند. چرا که یک نفر حایز اکثریت آرا می شود. اگر امکانش وجود داشته باشد، برخی کاندیداها توافقی با هم کنند و با هم کنار بیایند که هزینه ای هم  برای خودشان نداشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.