پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • خسارت ۹۰ میلیاردی به باغات و مزارع داراب، در اثر طوفان، باران و تگرگ

    شناسه : 13507 ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۶:۱۳ 555 بازدید ارسال توسط :

    خسارت ۹۰ میلیاردی به باغات و مزارع داراب، در اثر طوفان، باران و تگرگ به گزارش پایگاه خبري عصر داراب نیوز، در پی خسارت شدید باغات انار در روستای تنگ طحه در اثر طوفان، باران و تگرگ و جاری شدن سیل در منطقه، صبح امروز فرماندار ویژه داراب به همراه جمعی از مدیران شهرستان از […]

    خسارت ۹۰ میلیاردی به باغات و مزارع داراب، در اثر طوفان، باران و تگرگ
    پ
    پ

    خسارت ۹۰ میلیاردی به باغات و مزارع داراب، در اثر طوفان، باران و تگرگ

    به گزارش پایگاه خبري عصر داراب نیوز، در پی خسارت شدید باغات انار در روستای تنگ طحه در اثر طوفان، باران و تگرگ و جاری شدن سیل در منطقه، صبح امروز فرماندار ویژه داراب به همراه جمعی از مدیران شهرستان از باغات آسیب دیده بازدید کرد.
    فرودی فرماندار ویژه شهرستان داراب در حاشیه بازدید از باغات خسارت دیده گفت: در اثر وزش بادهای شدید و تگرگ و باران های موسمی، متأسفانه بیش از ۴ هزار هکتار باغات آبی و دیم در شهرستان داراب آسیب دیدند و خسارتی قریب به ۹۰ میلیارد تومان به باغداران و کشاورزان ما وارد شده است.
    فرودی با بیان اينکه بازدیدهای کارشناسی از باغات خسارت دیده منطقه تنگ طحه انجام شده است اظهار داشت: با توجه به اینکه خوشبختانه اداره جهاد کشاورزی اطلاع رسانی خوبی انجام داده و بسیاری از باغات ما بیمه هستند و این نقطه قوت ما است، بخشی از خسارات وارد شده از طریق بیمه محصولات کشاورزی پیگیر هستیم تا ان شالله پرداخت شود. همین امروز هم کارشناس بیمه از استان تشریف آوردند و به صورت ضربتی بررسی و محاسبه می کنند و امیدواریم هر چه زودتر این خسارت پرداخت شود.
    فرودی افزود: بخش دیگر خسارت هم، کارشناسان جهاد و کارشناسان اداره راه بررسی و محاسبه می کنند و به مدیریت بحران استان و از آنجا به مدیریت بحران کشور و بعد به هیأت دولت منتقل می شود.
    فرماندار ویژه شهرستان تصریح کرد: قسمتی از خسارات، قطعا در قالب تسهیلات به مردم پرداخت خواهد شد و قسمت دیگر هم تحت عنوان تسهیلات بلاعوض بستگی به مصوبه هیأت دولت خواهد بود. همه تلاش ما این است تا خسارات وارد شده که بر اثر یک بلای غیر مترقبه حادث شده است را جبران کنیم.

     



     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.