سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  •  مرکز خدمات درمان ناباروری در داراب افتتاح شد

    شناسه : 14655 ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ 349 بازدید ارسال توسط :

    بمناسبت دهه مبارک فجر  و همزمان با شهرستان های ممسنی و آباده مرکز خدمات درمان ناباروری در شهرستانت داراب افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از دانشگاه  علوم پزشکی شیراز،رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آئین که با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی […]

     مرکز خدمات درمان ناباروری در داراب افتتاح شد
    پ
    پ

    بمناسبت دهه مبارک فجر  و همزمان با شهرستان های ممسنی و آباده مرکز خدمات درمان ناباروری در شهرستانت داراب افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از دانشگاه  علوم پزشکی شیراز،رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آئین که با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شد، گفت: در حال حاضر با کاهش رشد جمعیت در کشور مواجهیم و باید تلاش کنیم تا جمعیت ایران به سوی پیری پیش نرود.

    دکتر سید وحید حسینی، خاطرنشان کرد: متاسفانه رشد جمعیت مطلوب نیست و با راه‌اندازی مرکز مشاوره ناباروری در شیراز و مراکز درمان ناباروری در سه شهرستان فارس تلاش می‌شود که محیطی تخصصی برای افرادیکه تمایل به مشاوره و درمان در زمینه فرزندآوری دارند، فراهم کنیم.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: تاکنون اقدامات درمانی تخصصی و فوق تخصصی و مشاوره ارائه شده توسط ۶ مرکز سطح سه درمان ناباروری در شیراز نسبت به مراکز مشابه در کشور نتیجه بسیار مطلوبی داشته است.

    دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص افتتاح مراکز ناباروری گفت: مراکز ناباروری سطح ۲ در داراب، ممسنی و آباده افتتاح شده که مجهز به بخشی از تجهیزات پزشکی مخصوص درمان ناباروری هستند . در این مراکز متخصصان دوره دیده، متخصص جراح، آزمایشگاه تخصصی ناباروری و بخش های دیگر فعال هستند.

    شریفی افزود: کلیه خدمات در این مراکز تحت پوشش بیمه است و عملا هزینه ای از بیمار دریافت نمی شود و در واقع می توان گفت درمان بیماران در این مرکز رایگان انجام می شود.

    وی گفت: اگر بیماری نیاز به درمان فوق تخصصی داشته باشد بر اساس نظام ارجاع، به شیراز معرفی می شوند و خدمات دولتی در شیراز هم رایگان است.

    دراین آیین دکتر«سجاد رضائی» رئیس بیمارستان داراب ضمن تبریک دهه پرفروغ فجر و ولادت حضرت امیرالمومنین(ع) گفت: مرکز درمان ناباروری در این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال افتتاح و کلیه خدمات درمانی را بانرخ مصوب دولتی برای زوجین ارائه خواهد نمود.

    همزمان با چهارمین روز از دهه مبارکه فجر و ولادت حضرت امام علی(ع) آیین افتتاح اولین کلینیک مرکز دولتی مشاوره و درمان ناباروری با حضور دکتر«سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از معاونان ارشد دانشگاه و همچنین مقامات استانی و شهرستانی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

    گفتنی است این مراسم بصورت ویدئو کنفرانس همزمان در داراب با حضور مسئولین شهرستان داراب برگزار و مرکز فوق افتتاح شد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.