چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • خبرهای خوش ازحضور مدیران دولت تدبیر و امید دربخش فورگ/ مطالعات چاه نفت و سد چشمه نریان و مادیان آغاز می شود

    شناسه : 786 ۰۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 1540 بازدید ارسال توسط :

    به مناسبت هفته دولت،  فرماندار و جمعی از مدیران اداره ها در معیت امام جمعه شهرستان داراب با مسوولین و مردم مطالبه گر بخش فورگ دیدار کرده و چند پروژه را نیز افتتاح کردند. به گزارش خبرنگار عصر داراب از بخش فورگ؛ عبدالرضا قاسمپور فرماندار داراب طی سخنرانی کوتاهی با اشاره به سال همدلی وهمزبانی، […]

    خبرهای خوش ازحضور مدیران دولت تدبیر و امید دربخش فورگ/ مطالعات چاه نفت و سد  چشمه نریان و مادیان آغاز می شود
    پ
    پ

    به مناسبت هفته دولت،  فرماندار و جمعی از مدیران اداره ها در معیت امام جمعه شهرستان داراب با مسوولین و مردم مطالبه گر بخش فورگ دیدار کرده و چند پروژه را نیز افتتاح کردند.
    به گزارش خبرنگار عصر داراب از بخش فورگ؛ عبدالرضا قاسمپور فرماندار داراب طی سخنرانی کوتاهی با اشاره به سال همدلی وهمزبانی، گرامی داشت دهه کرامت وتجلیل از عملکرد وسیاست های دولت تدبیر وامید ازوحدت وهمدلی بین مردم ومسولین بخش فورگ تشکر نمود. قاسمپورنسبت به نحوه ی تخصیص اعتباربین اداره های دولتی اظهارکرد: از مدیرانی که عملکردشان نمودعینی داشته باشد، حمایت جدی به عمل می آید ومدیرانی که عملکردضعیف دارند انتظاربودجه نداشته باشند.
    فرماندار داراب پس ازتقدیراز شهرداران، شوراها و بخشدارفورگ باهمراهی مسوولین محلی ومدیران شهرستان داراب جهت گلنگ زنی وافتتاح پروژه ها راهی دیگرنقاط بخش فورگ شد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه افزود : یکی از مشکلات اساسی شهرستان داراب کمبود آب است . وضعیت آب در شهرستان از حالت بحرانی به فوق بحرانی تبدیل شده و با پیش بینی هائی که توسط مدیران آبفا روستائی و شهری در سال ۹۳ صورت گرفته الحمدالله در سال ۹۴ با تنش ها و تجمعات کمتری در این شهرستان روبرو بودیم . با توجه به بحران آب می طلبد همه مردم در مصرف آب شرب و کشاورزی صرفه جوئی کنند و این باید به یک فرهنگ تبدیل شود .


    امام جمعه شهرستان نیز درشهرفدامی ضمن گرامی داشت هفته دولت وتقدیراز مدیران شهرستان ازتلاش های دولت تدبیروامید تقدیرنمود. وی ازفرماندارداراب به عنوان نیرویی فعال وکارآمد یاد کرد و از نامبرده و مدیران حاضردرجلسه تقاضاکرد باتوجه به محرومیت وبعد مسافت فورگ تا شهرستان داراب نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشند.امام جمعه داراب تأسیس نماینده گی اداره های مختلف دربخش را ازنیازمندیهای مردم منطقه دانست.
    بنابه همین گزارش وطبق شواهد عینی ،امسال مطالبه گران بخش فورگ هفته ی دولت متفاوتی را تجربه کردند.


    مهمترین دستاوردحضور دولتمردان در بخش فورگ :
    گلنگ زنی چاه آب آشامیدنی روستاهای سده و شاهمرز، بهره برداری ازکانال انتقال آب جهادکشاورز، بهره برداری وافتتاح معابرشهردوبرجی، راه اندازی نمایندگی بهزیستی بخش فورگ درشهردوبرجی، تخصیص اعتبار۶۰میلیون تومان جهت ساخت پارک، تخصیص اعتبارازماده ۱۸۰جهت تکمیل فازدوم مرکزدرمانی ده تخت خوابی فورگ، وعده اعتبارات بیشترجهت بهسازی کلیه ی معابر شهردوبرجی، کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی آموزش وپرورش دردونقطه شهری دوبرجی وفدامی، افتتاح دهیاری نصرت، وعده گازرسانی به بخش فورگ ازمسیرهرمزگان، افتتاح دستگاه تولید ولتاژ برق منطقه ی آبرود شور، بهره برداری معابر روستای قلعه نو، افتتاح ساختمان سرایداری وپزشکان شهرفدامی، تخصیص اعتباراولیه جهت سالن اجتماعات بخش فورگ درشهردوبرجی، وعده ی داروخانه ی شبانه روزی، موافقت با استقرارنمایندگی اداراه ها دربخش فورگ، شروع به کارساختمان درمانگاه نیمه کاره ی روستای مرز درچندروزآینده، بهره برداری ازمعابرروستای مرز، پی گیری سدخاکی ملک آباد و…. که به نظر می رسد مردم بخش فورگ در آینده نزدیک و در دولت تدبیر و امید بتوانند از پروژه های در دست اجرای دولت در این بخش بهره مند شوند تا این بخش نیز توسعه یافته و از رنج و درد مردم اندکی کاسته شود.
    فرماندارداراب درپاسخ به پیش نهاد خبرنگاربخش فورگ عصر داراب در خصوص چاه نفت و سد آبی  در بخش فورگ ابراز داشت: تلاش می کنیم مطالعات اولیه بر روی چاه نفت فورگ و سد آبی در دهانه چشمه های جستویه و بنیان(نریان و مادیان)  را باهمکاری مسولین محلی آغاز نمائیم.
    قاسمپوردرپایان جلسه از مردم دوبرجی بابت تأخیر حضور در جلسه پرسش و پاسخ عذرخواهی نمود و قول داد تا بعد از هفته دولت جلسه ای منسجم با حضور اقشار مختلف مردم دوبرجی برگزار نماید.

    ثبت دیدگاه

    11 دیدگاه برای “خبرهای خوش ازحضور مدیران دولت تدبیر و امید دربخش فورگ/ مطالعات چاه نفت و سد چشمه نریان و مادیان آغاز می شود”
    1. درود به دولت تدبیر و امید وسپاس از مسولانی که با حضور پر ثمر خود دل مردم را شاد می کنند.درود به فرماندارداراب که محرومیت فورگ را مد نظر دارند وممنون از سفارشات امام جمعه داراب.منتظر به ثمر نشستن کلنگ زنی ها و وعده های مسولین هستیم

    2. پیش نهاد سدآبی بر روی چشمه های همه جاری فورگ و و چاه نفت فورگ بیسیاااااااااار
      پیش نهاد عاقلانه و زیبایی است. از جناب فرماندار و سایر مسولین می خواهیم این مهم را به خاطر خدا پی گیری کنید.به قول رسول امیری ما فقیرانی هستیم که روی گنج نشسته ایم.یعنی می شود؟؟؟چاه نفت فورگ؟سد آبی فورگ؟…توکل به خدای بزرگ و همت دولت تدبیر و امید

    3. اگر شما مردم فرگ بخواهید حتما میشود فقط همت کنید و شونه خالی نکنید ،از خواسته هایتان نگذرید .. خواستن توانستن است

      • درود بر دکتر احمدی بنده از اهالی فورگ هستم انصافا تا به حال اینهمه طرح دریک زمان در فورگ ندیده بودم خداخیرش دهد .

    4. محمد عزیز ممنون .مردم فورگ را همه مسولین می شناسند تا آنجا که توان دارند می گویند و همکاری می کنند و می نویسند واعتراض می کنند.فقط خدا کند که مسولین هم شانه خالی نکنندجهت اطلاع از بعداز انقلاب تا کنون هنوز هیچ اداره ای در فورگ جهت تاسیس ساختمان زمین نخریده است. تنها شهر دوبرجی و محدوده ی آن از اول انقلاب تا کنون نزدیک به۱۸ الی ۲۰ هکتار زمین توسط خیرین و خورده مالکان اهدا شده است.حتی نقطه های دیگر فورگ هم به همین شکل است در حد توان کمک کرده اند.تا ببینیم دولت امید چه می کند.فعلا که حضورشان در بخش فورگ امیدوارکننده بود.ازنماینده دولت، فرماندار داراب ممنونیم

    5. فورگ چاه نفت داشت و ما نمی فهمیدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    6. قاسمپورنسبت به نحوه ی تخصیص اعتباربین اداره های دولتی اظهارکرد: از مدیرانی که عملکردشان نمودعینی داشته باشد، حمایت جدی به عمل می آید ومدیرانی که عملکردضعیف دارند انتظاربودجه نداشته باشند.
      «حرفی عجیب و نامناسب از فرماندار!مدیر ادارات چه قوی باشن چه ضعیف،وظیفه قانونی شما است بهشون بودجه بدین.فقط اگه مدیری ضعیف بوده،باید برکنارش کنین.اینکه مدیری ضعیف بوده و با این بهانه،شما نخوایی به اداره اش بودجه بدین یه حرف غیرمنطقی هست.اداره ای که بودجه نداشته باشه پس چه طوری میتونه پاسخگوی امورات مردم و مراجعات اونها باشه؟!»

    7. مدیری که بودجه می گیره عمران وآبادی به عمل بیاره باید طبق شواهد عینی ومستندات معلوم بشه این پول را چه کار کرده باید جوابگو باشه وقتی نتونست جواب بده که اعتبارات عمرانی را چه کار کرده حتمن عوضش می کنن.با حرف فرماندار موافقم.پول مملکت مفت نیست که هرکه هرجور دلش خواست عمل کند.دولت قانون مند یعنی همین.اگر کسی اعتبار برا ساخت جاده و پل و لوله کشی وهر وسیله ی مورد نیازخرید باید عملکرد خود را شفاف نمایش بده. فرماندارحرفی بجا و قانونی زده.

      • همشهری:حرف شما رو قبول دارم که گفتی:عملکرد مدیران باید شفاف باشه و پاسخگو باشن که بودجه رو چگونه هزینه کردن.اما حرف من از دیدگاهی دیگه بود.باید به همه ادارات بودجه مناسب داد.اگه مدیرش ضعیف بوده باید برکنار بشه.اما اینکه بخاطر مدیریت ضعیف،به اون اداره بودجه ندن بهانه و حرف عجیبی هست.مگه اون اداره میتونه بدون بودجه جدید،به کارش ادامه بده.مثلاً مدیریت اداره آموزش و پرورش ضعیف باشه آیا باید مدیرش رو بازخواست یا برکنار کرد یل باید بودجه آموزش و پرورش رو قطع کرد؟

        • نهایتش میشه تعویض مدیر و بودجه در اختیار مدیر لایق تری قرار میدن …اگه بازم قانع نمیشی زنگ بزن فرماندار ایام به کام

    8. اولویت اول سد آبی چشمه های نریان مادیان است که می تواند تمام فورگ را آبیاری کند