پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حضور رضایت بخش دکتر ایمانیه در بخش فورگ/ از وعده ۱٫۵ میلیاردی برای درمانگاه تا حضور سه پزشک در فورگ

    شناسه : 5163 ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 1298 بازدید ارسال توسط :

    عصر داراب نیوز؛ رسول امیری؛ بعدازظهر ۱۳آبان ۹۵دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همراهی نماینده شهرستان های داراب و زرین دشت درمجلس شورای اسلامی،فرماندار، رِئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب و جمعی از جامعه ی پزشکی وارد بخش فورگ شدند و از پروژه ناتمام مرکز ده تخت خوابی فورگ بازدید کردند. به […]

    حضور رضایت بخش دکتر ایمانیه در بخش فورگ/ از  وعده  ۱٫۵ میلیاردی برای درمانگاه تا حضور سه پزشک در فورگ
    پ
    پ

    عصر داراب نیوز؛ رسول امیری؛ بعدازظهر ۱۳آبان ۹۵دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همراهی نماینده شهرستان های داراب و زرین دشت درمجلس شورای اسلامی،فرماندار، رِئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب و جمعی از جامعه ی پزشکی وارد بخش فورگ شدند و از پروژه ناتمام مرکز ده تخت خوابی فورگ بازدید کردند. به همین بهانه،به همراهی بخشدارفورگ، شهردار دوبرجی و جمعی از شوراها و دهیاران بخش فورگ، به دیدار جناب ایمانیه ومسؤلین همراه شتافتیم و در یک جلسه ی خودجوش و سرپایی، ضمن مصاحبه و تهیه گزارش، از دردهای بی درمان فورگ با مدیر علوم پزشکی فارس با زبان گلایه و اعتراض و خواهش، آنچه لازم بود بیان کردیم. به جناب ایمانیه گفتیم : ازسال های ۶۸ تاکنون مشکلات درمانی فورگ ازطریق رسانه های مختلف انعکاس داده شده و هنوز درمانگاه قلعه نو شبانه روزی نیست، روستای مرز و شهر فدامی مشکل پزشک دارند و پروژه ده تخت خوابی هم مدت هاست که نیمه کاره رها شده.

    بخشدار فورگ هم اولویت ها را به عرض رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز رساند،  فرماندار داراب نیز به حمایت از مردم بخش فورگ صحبت و  مشکلات موجود را تأیید کرد و کمبود های درمانی منطقه را با اشاره به وجود دو نقطه ی شهری  و جمعیت قابل ملاحظه فورگ، بادکتر ایمانیه درمیان گذاشت، ضمن اینکه همه شوراها و دهیاران به صورت پراکنده خواسته ها را بیان کردند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازدر پاسخ به همه مشکلات موجود اظهارکرد: یک و نیم میلیارد تومان جهت ادامه ساخت پروژه ی ده تخت خوابی فورگ درنظر گرفته ایم که این مبلغ تقسیم می شود بین دانشگاه علوم پزشکی، نماینده شهرستان که از طریق وزارت بهداشت و درمان پیگیر می شود و فرمانداری که از محل اعتبارات دولتی پرداخت خواهند نمود.

    طی همین گزارش؛ دکترایمانیه اظهار کرد: به زودی سه پزشک به داراب اعزام خواهیم کرد تا درمانگاه های مرز و فدامی ساماندهی و درمانگاه قلعه نو شبانه روزی شود. همچنین مقرر شد که پس  از انجام مناقصه از  آغاز دی ماه سال جاری ادامه ساخت و ساز مرکز ده تخت خوابی فورگ در دستور کار قرار می گیرد.

    نکته ی قابل تأمل در این گفتگوها، حضور ساکت دکتر انصاری  نماینده ی مردم در جمع حاضر بود. به سراغ وی رفتیم و در پاسخ به  اجرای تعهداتش پیرامون پانصد میلیون سهم نماینده شهرستان، فقط یک جمله کوتاه بیان کرد: “من حرف نمی زنم و عمل می کنم”

    ما هم دردل گفتیم: به امیدخدا، ببینیم و تعریف کنیم و انعکاس دهیم.

    شهردار دوبرجی نیز وعده دادند که نسبت به فضا سازی محوطه ی مرکز ده تخت خوابی درحد توان و امکانات همکاری کنند.

    دکتر ایمانیه نیز در پایان دیدار با اعتماد به نفس از ما خواست که هر کدام از وعده ها که عمل نشد به شماره مستقیم نامبرده اطلاع رسانی  شود.

    البته گلایه هایی نیز داریم: اول  از اعضای شورای اسلامی شهر دوبرجی که متأسفانه در این دیدار مهم حضور نداشتند امیدوارم بیش از پیش احساس مسؤلیت نمایند و دوم، یکی از همراهان جناب ایمانیه که طبق شنیده ها مشاورش بودند، دقیقاً وقت نتیجه گیری از مصاحبه، مانع از تهیه گزارش و ضبط صدا می شدند. با تمام این تفسایر حضور همه عزیزان رضایت بخش بود.

    جا دارد از آقایان دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس متانت در پاسخ گویی، دکترانصاری نماینده مردم در مجلس به پاس وفای به عهد در پیگیری امور درمانی و جناب قاسمپور فرماندار داراب به پاس انتقاد پذیری و تأیید مشکلات مردم، و هرسه مسؤل دلسوز به عنوان سه تن از مسؤلان کارساز در کنار دکتر اسماعیلی رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب  پیرامون رفع کمبودهای درمانی  شهرستان سپاسگزاری کنیم.

    از بیان مشکلات توسط بخشدار بخش فورگ  و شهردار دوبرجی و شوراها و دهیاران حاضر در این دیدار نیز قدر دانی می شود.

    نا امیدی، دهان کجی به زیباترین باور انسانی است.

    به امید روزهایی سرشار از امکانات و لبخند و رضایت.

    photo_2016-11-05_22-43-48-copy photo_2016-11-05_22-44-07-copy

     

    ثبت دیدگاه

    6 دیدگاه برای “حضور رضایت بخش دکتر ایمانیه در بخش فورگ/ از وعده ۱٫۵ میلیاردی برای درمانگاه تا حضور سه پزشک در فورگ”
    1. سلام.امیدواریم هرچه سربعتر این وعده ها اقدام شود تا باعث نا امیدی مردم فورگ. نشود .چون با ابن خبر ها امبدوار شده اند..سپاس از مردم و مسولین دلسوز مطمعن باشید فرگی ها مردم قدر شناسی هستند اگر وعده ها عملی شود

    2. خدا کنه زودی مشکل درمان فورگ.حل بشه تا رسول امیری نفس راحتی بکشه هرچه یاد می دبم از درمان می نویسه

    3. زنده باد دلسوزان مردمی

    4. سلام شورا هستم چند ساله که دارم دوندگی میکنم برای درمان فورگ اما چه کنم که تاحالا جواب نداده خدا کنه این بار دیگه جواب بده فقط متاسفم برای مسول درمان داراب که به ما میگه درمانگاه قلعه نو نیمه وقته ولی به ذکتر ایمانیه میگه شبانه روزیه خلاصه درمان فورگ تا درمان فاصله دار………

    5. تشکر از سایت مردمی عصر داراب و.مسولین دلسوز
      خدا خیرتان دهد

    6. شورا درست میگه….باریکلا….