سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حجه الاسلام صادقی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مطرح کرد: مسئولین در نظام جمهوری اسلامی باید خدمتگزار مردم باشند

    شناسه : 10210 ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 667 بازدید ارسال توسط :

    ذکر تسبیحات حضرت زهرا، ذکر کثیر است به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، حجه الاسلام صادقی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه به اهمیت ذکر تسبیحات حضرت زهرا اشاره و تأکید کرد: امام صادق (ع) در مورد فضیلت ذکر تسبیحات حضرت زهرا می فرماید ما امر می کنیم به بچه هایمان به ذکر تسبیحات […]

    حجه الاسلام صادقی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مطرح کرد: مسئولین در نظام جمهوری اسلامی باید خدمتگزار مردم باشند
    پ
    پ

    ذکر تسبیحات حضرت زهرا، ذکر کثیر است
    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، حجه الاسلام صادقی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه به اهمیت ذکر تسبیحات حضرت زهرا اشاره و تأکید کرد: امام صادق (ع) در مورد فضیلت ذکر تسبیحات حضرت زهرا می فرماید ما امر می کنیم به بچه هایمان به ذکر تسبیحات حضرت زهرا مثل امر به نماز.
    وی افزود: در انتهای هر نماز واجب، ذکر تسبیحات حضرت زهرا برابری می کند با خواندن هزار رکعت نماز مستحبی. مردم باید ذکر کثیر داشته باشند و تسبیحات حضرت زهرا ذکر کثیر است. بعد از نماز واجب ذکر تسبیحات حضرت زهرا بگویید و طلب آمرزش و استغفار کنید گناهانتان آمرزیده می شود.
    حجه الاسلام صادقی در خطبه دوم نماز جمعه، تقوای الهی را محکم ترین وسیله بین خدا و مردم عنوان کرد وافزود: تقوای الهی سپری برای جلوگیری از گناهان است.
    وی بااشاره به سالروز ورود حضرت امام خمینی به میهن، با ذکر حدیثی از امام موسی کاظم در خصوص حق طلبی ایرانیان گفت: امام موسی کاظم فرمودند مردی از قم قیام می کند و مردم را به حق دعوت می کند و گروهی اطراف او جمع می شوند که مثل پاره های آهن و فولاد هستند. گردباد و حوادث گوناگون نمی تواند مردم رااز او دور کند، به خدا توکل می کنند و سرانجام پیروز می شوند.
    حجه الاسلام صادقی با بیان اینکه آیت الله سعیدی در صلابت و استقامت به عنوان یک نمونه از پاره های آهن بود گفت: او در زمان رژیم ستمشاهی یک نمونه از براده های آهن بود. او می گفت اگر مرا بکشید و خون مرا بریزید از هر قطره خونم نام حضرت خمینی دیده می شود. مرحوم دستغیب هم می فرمود هر کسی که امام خمینی را اطاعت کند خدا را اطاعت کرده است. مرحوم محمد باقر صدر هم از مراجع بزرگ می فرمود در خمینی ذوب شوید چون او در اسلام ذوب شد.
    وی افزود: این افراد شخصیت بزرگی داشتند اما نسبت به امام کرنش کردند و امام را رأس همه فقهای عالم می دانستند.
    حجه الاسلام صادقی با بیان اینکه همه مسئولین در نظام جمهوری اسلامی باید خدمتگزار مردم باشند افزود: به زمان انتخابات نزدیک می شویم و کسی که پایبندی بیشتری به نظام اسلامی دارد او را انتخاب کنید کسی که خدمت بیشتری می کند و نزدیکترین فرد به انقلاب و نظام جمهوری است انتخاب کنیم.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.