جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب: شما را بخدا از میان کاندیداها بهترین را انتخاب کنید

    شناسه : 322 ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 932 بازدید ارسال توسط :

    نماز عید سعید فطر با حضور جمع کثیری مردم روزه دار داراب به امامت حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب در زمین چمن استادیوم تختی در روز شنبه ۲۷ تیر ماه برگزار شد. حجت الاسلام صادقی در بخشی از خطبه دوم نماز عید با اشاره به برگزاری انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: […]

    حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب: شما را بخدا از میان کاندیداها بهترین را انتخاب کنید
    پ
    پ

    نماز عید سعید فطر با حضور جمع کثیری مردم روزه دار داراب به امامت حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب در زمین چمن استادیوم تختی در روز شنبه ۲۷ تیر ماه برگزار شد.
    حجت الاسلام صادقی در بخشی از خطبه دوم نماز عید با اشاره به برگزاری انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: ما در سال جاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری داریم، شما را بخدا، از میان کاندیداتورهایی که کم هم نیستند بهترین را انتخاب کنید و هر کس هم که از صندوق بیرون آمد نماینده مردم است. تمام افراد حاضر در هیأت نظارت، هیأت اجرایی و وزارت کشور، همه و همه بدنبال برگزاری انتخابات سالم هستند و سعی کنید بهترین فرد را از میان ۴۲ یا ۴۳ نفری که در داراب کاندید هستند انتخاب کنید.

    C

    C

    ثبت دیدگاه

    12 دیدگاه برای “حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب: شما را بخدا از میان کاندیداها بهترین را انتخاب کنید”
    1. ۴۲ یا ۴۳ نفر کاندید؟؟؟؟؟
      خدا به فریادمون برسه
      راز عقب ماندگی داراب همین است.
      اگر مثل خیلی از شهرستان های پیشرفته دیگه پنج یا شش تا کاندید قدرت مند، با نفوذ و توانا ثبت نام می کردند و مردم راحتتر انتخاب می کردند حال و روزمون بهتر از این بود، نه اینکه ۴۳ نفر که خیلی هاشون هنوز خیابون های تهران هم بلد نیستند فقط بخاطر دیده شدن ثبت نام کنند. متاسفانه این برای داراب فاجعه هست .

    2. کاش اینقدر که خیل کثیر برخی از کاندیداتورهای محترم یک دفعه یادشان می آید دارابی هستند و حس خدمتگزاری آنها به شدت گل میکند قبل از فضای فعلی انتخابات نیز ذره‌ای دل درگرو مشکلات ومعضلات داراب داشتند وفارغ از منیتهای شخصی برای شهرشان کاری میکردند. و ای کاش عنصر اخلاص در نیات واعمال ما کمی پررنگ تر میشد …….

    3. ینی ۴۲ نفر برای نمایندگی در مجلس کاندید شدن؟؟؟؟؟؟ واقعا جای تاسف داره. اصل و نسبشون معلومه؟؟

    4. سلام، ای کاش مردم داراب و زرین دشت برای یکبار هم که شده یه فرد شایسته را انتخاب می کردند تا بتوانند این دو شهرستان از بند محرومیت جدا کند.
      در ضمن این فرد سابقه درخشان مدیریتی و اجرایی داشته باشد.

    5. سلام ای کاش مردم داراب وزرین دشت برای یکبار هم که شده کسی انتخاب بکنن که واقعاشهرمان اباد کنه.همه جا اباد شد غیرازداراب.ما نباید فریب وعدهای دروغین بخوریم زمانی که رفتن تومجلس دیگه یادشون بره داراب وزرین دشتی هم هست دوباره انتخابات ودارابگردی روستاگردی شروع شد…..اقای نماینده دلسوز قبل از انتخابات کجا بودی

    6. جناب صادق دولت آبادی من نظرم را جوری دیگر بیان می کنم.

      و ای کاش مردم داراب برای یک بار هم که شده بصورت مستمر نماینده موفق فعلی مجلس را راهی مجلس کنند.
      یک آمارگیری کارشناسی شده نشان می دهد آن شهرستان هایی که نماینده تک دوره ای را به مجلس فرستاده اند و قومی قبیله ای تصمیم گرفته اند جزو شهرهای محروم فارس اند بعنوان مثال نورآباد و داراب و فیروزآباد
      و در مقابل شهرهای چند دوره ای مثل فسا، جهرم، کازرون، استهبان و نی ریز را با آن ها مقایسه کنید.
      دوستان عزیز بعنوان مثال کافیست به یازده سال و اندی پیش باز گردید، زمانی که جناب دوگانی نماینده مجلس شدند، در دوره چهارساله اول هیچگونه فعالیت و کار چشمگیری از ایشان دیده نشد و بیشتر در زمینه کارهای زیربنایی فعالیت داشتند، اما مردم فسا بر خلاف ما ، منطق را سرلوحه قرار دادند بگونه ای که در دوره بعد جهش قابل توجهی در فسا دیده شد و ما اندر خم یک کوچه ماندیم. البته شاید هم حق داشتیم چون کار خاصی از نماینده زمان خود ندیده بودیم.
      تا اینکه دور بعد برای بار سوم مردم فسا اعتماد کردند و مابقی ماجرا….
      حال که در دوره آقای احمدی با یک آمار گیری و یک نگاه بیطرفانه و به لطف خدا و دولت تدبیر و امید زمینه سازی کارهای زیر بنایی و اجرای خیل پروژه های عمرانی در سطح شهرستان درحال شکل گیری است ، نباید اشتباه گذشته مان را تکرار کنیم. آمدن نماینده جدید تنها چیزی که عاید مردم داراب می کند، توقف کارهای مصوب، سیاست های جدید و به طبع آن عقب ماندگی بیشتر….
      بنده بعنوان کسی که در این زمینه مقایسه کارشناسی شده داشته ام اعتقادم بر این است در این شرایط اعتماد و فرصت مجدد نجات دهنده مردم داراب و زرین دشت خواهد بود .
      و آمدن فرد جدید نه تنها دردی از ما دوا نخواهد کرد بلکه کارهای نیمه تمام را افزایش خواهیم داد و نتیجه محرومیت بیشتر داراب عزیز.

    7. جناب نگاه نو متاسفانه این اقا یا هر کس دیگه نماینده داراب بشه چهارسال خوبه چهل سال دیگه هم بشن همین اش هست وهمین کاسه………نمایندهای داراب وزرین دشت قبل از انتخابات هستن بعدازانتخابات خداحافظ تاچهارسال اینده……………نماینده گان شهرهای دیگه بامردم شهرشان ابراز همدردی میکنن ودربین مردم شهرشان دیده میشن…مامردم داراب دیگه گوشهامون ازاین حرفها پرشده.یکی نیست به اینها بگه حرف وقول بدون عمل چه فایده ای داره

    8. آقای احمدی کارنامه روشنی دارند . بنده طبق مقایسات آماری حتی در زمینه مصوبات، بودجه های تزریق شده و پروژه های درحال اجرا اثبات کرده ام.
      ضمن اینکه جناب احمدی از مردمی ترین نماینده های داراب هستند و در بحث سرکشی به مناطق مختلف شهرستان نیز بسیار فعال عمل کرده اند و تا حد قابل قبولی به وعده های خود عمل کرده اند.

    9. من که چند سال هست از داراب مهاجرت کردم ولی هرچه یاد میدم داراب هیچ تغییری نکرده و هیچ تغییری هم نمیکنه توی داراب هرکسی به فکر خودش هست……………مانماینده دو دوره ای هم داشتیم…یکی نیست بگه ، سد رودبال داراب شد سد رودبال استهبان..

    10. من هم بانظررضا موافقم همسایه های داراب مثل فسا جهرم ببینیم وحسرت داراب بخوریم

    11. سلام عصر داراب عزیز
      درود بر امام جمعه عزیز
      ضمن سپاس از همه کاندیدا
      اینجانب استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم
      و معتقدم
      باید به کسی رای بدهیم که پست های اجرایی دانشگاهی و علمی دارا باشد
      کسی که در تهران بوده باشد و یک شخصیت کشوری باشد
      کسی که ارتباطات موثری جهت آبادانی منطقه و استان داشته باشد.
      کسی که درد مردم را بفهمد.
      به امید انتخابی ارزشمند

    12. با سلام قبل از اینکه دعوای لحاف ملانصرالدین بکنین به فکر مشارکت مردم در امور دینی و خیر باشید ترا خدا نگاه کنید چند نفر امده اند نماز……