جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • جولان کرونا در داراب/ ۱۲ مورد تست مثبت در ۳ روز گذشته؛ آمار کرونایی های داراب به ۶۷ نفر رسید

    شناسه : 11171 ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 679 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، در ششمین روز از خرداد ماه و بنا به گزارش یکی از مسئولین بهداشت و درمان داراب، تست کرونای  ۶ مورد جدید مثبت اعلام گردید که از این تعداد یک نفر بستری و بقیه از نمونه گیری سرپایی میباشد، بدین ترتیب آما مبتلایان به ۶۷ نفر رسید. در […]

    جولان کرونا در داراب/ ۱۲ مورد تست مثبت در ۳ روز گذشته؛ آمار کرونایی های داراب به ۶۷ نفر رسید
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، در ششمین روز از خرداد ماه و بنا به گزارش یکی از مسئولین بهداشت و درمان داراب، تست کرونای  ۶ مورد جدید مثبت اعلام گردید که از این تعداد یک نفر بستری و بقیه از نمونه گیری سرپایی میباشد، بدین ترتیب آما مبتلایان به ۶۷ نفر رسید.

    در فاصله سه روز گذشته ۱۲ نفر به تعداد مبتلایان در داراب افزوده شده است، این تعداد حتی در دوران ابتدای گسترش و شروع اپیدمی ویروس هم بی سابقه است. اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد بعید نیست که دوباره به شرایط قرنطینه و وضعیت سخت گذشته بازگردیم.

    مدیران شهرستان، بویژه فرماندار محترم و مدیران بهداشتی شهرستان باید بار دیگر جلسات ستاد کرونا را فعال نمایند و برای شرایط سخت پیش رو فکری کنند.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “جولان کرونا در داراب/ ۱۲ مورد تست مثبت در ۳ روز گذشته؛ آمار کرونایی های داراب به ۶۷ نفر رسید”
    1. خدا رحم کند