سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای فارس: فارس روزهای سختی را پیش رو دارد/لزوم همراهی بیشتر مردم

    شناسه : 12938 ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 627 بازدید ارسال توسط :

    جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای فارس با اشاره به اینکه تاثیر مسافرتهای نوروزی هفته جدید مشهودتر خواهد شد، تاکید کرد که فارس روزهای سختی را همچنان پیش رو دارد. عبدالرضا قاسم‌پور جمعه ۲۷ فروردین در گفت‌وگوی مجازی با خبرنگاران با یادآوری اینکه بیماران مبتلا به کرونا توسط بیمارستان‌های خصوصی شیراز نیز پذیرش میشوند، گفت: […]

    جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای فارس: فارس روزهای سختی را پیش رو دارد/لزوم همراهی بیشتر مردم
    پ
    پ

    جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای فارس با اشاره به اینکه تاثیر مسافرتهای نوروزی هفته جدید مشهودتر خواهد شد، تاکید کرد که فارس روزهای سختی را همچنان پیش رو دارد.

    عبدالرضا قاسم‌پور جمعه ۲۷ فروردین در گفت‌وگوی مجازی با خبرنگاران با یادآوری اینکه بیماران مبتلا به کرونا توسط بیمارستان‌های خصوصی شیراز نیز پذیرش میشوند، گفت: فرایند بیماریابی مبتلایان به این ویروس در استان با دقت بالایی انجام می‌شود و طرح شهید سلیمانی تداوم دارد.

    او با یادآوری اینکه در خصوص تغییر وضعیت کرونا در فارس چیزی به صورت مکتوب گزارش نشده است، اضافه کرد: هفته آینده، هفته سختی برای سراسر کشور خواهد بود، چون آثار سفرهای نوروزی در این هفته خود را نشان میدهد.

    قاسم‌پور همچنین از تعطیلی متروی شیراز و ناوگان اتوبوس درون شهری این کلانشهر تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: هفته آینده فعالیت مشاغل گروههای ۲، ۳ و چهار همچنان تعطیل است.

    او از تشدید نظارت‌های خودرویی سخن گفت و افزود: در تمام شهرهای استان فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تعطیل است و سختگیری‌ها و نظارت‌ها قوی‌تر و محدودیت‌ها برای هفته جدید همچنان ادامه دارد.

    جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای فارس گفت: متاسفانه هنوز شاهد ترددهای غیرضروری و غیرقابل توجیه برخی از شهروندان در مسیرهای درون و برونشهری و برپایی دورهمی و میهمانی و مراسمهایی هستیم که درخواست داریم در این زمینه شهروندان همراهی بیشتری کنند تا این پیک و موج سنگین چهارم را پشت سر بگذاریم.

    قاسمپور خاطرنشان کرد: شرایط این استان را مانند اکثر نقاط کشور دشوار خواند و گفت: روند بستری مبتلایان به کرونا همچنان رو به افزایش است و تدابیر و تمهیدات برای شرایط بدتر و وخیم‌تر از شرایط فعلی اندیشیده شده است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.