پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • تکذیب ابتلای فردی به ویروس کرونا در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) // ماهی های شب عید از چین وارد نمی شود

    شناسه : 10507 ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 1264 بازدید ارسال توسط :

    هیچ موردی از ویروس کرونا در انسان، گیاه و یا در حیوان در کشور ایران وجود ندارد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سائلی روابط عمومی شبکه بهداشت در گفتگو با خبرنگار عصر داراب نیوز اعلام کرد هیچ گونه موجودی به ویروس کرونا مبتلا نشده است. وی افزود: در کشور ایران هیچ موردی از […]

    تکذیب ابتلای فردی به ویروس کرونا در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) // ماهی های شب عید از چین وارد نمی شود
    پ
    پ

    هیچ موردی از ویروس کرونا در انسان، گیاه و یا در حیوان در کشور ایران وجود ندارد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سائلی روابط عمومی شبکه بهداشت در گفتگو با خبرنگار عصر داراب نیوز اعلام کرد هیچ گونه موجودی به ویروس کرونا مبتلا نشده است.

    وی افزود: در کشور ایران هیچ موردی از این ویروس گزارش نشده است. شایعه ای در فضای مجازی منتشر شده است که فردی به نام حمید سالاری در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب بستری است. این مورد کذب محض است و واقعیت ندارد، حتی دانشجویانی از کشور چین به طور اختصاصی به ایران وارد شده بودند و مدتی در قرنطینه سپری می کردند همگی سالم هستند و امروز از قرنطینه بیرون می روند.

    سائلی با بیان اینکه ماهی های قرمز شب عید هم عاری از ویروس هستند گفت: در کشور چین فقط در خفاش و مار این ویروس وجود دارد. ماهی های زینتی که در شب عید به بازار عرضه می شوند ماهی های رنگی پرورشی هستند که در استخرهای ویژه پرورش ماهی، تخم های این ماهی را میریزند و پرورش می دهند. ماهی های قرمز از چین وارد نمی شوند و در ایران پرورش می یابند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.