سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • توقیف پژو با ۱۳۴ کیلو ترياك در داراب

    شناسه : 12062 ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 776 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان “داراب”، یک پژو ۴۰۵ حامل ۱۳۴ کیلو ترياك توقیف و راننده نيز دستگير شد. سردار “رهام بخش حبیبی” اظهار داشت: مأموران انتظامی “داراب” با اقدامات فني و تخصصي از تردد یک خودرو […]

    توقیف پژو با ۱۳۴ کیلو ترياك در داراب
    پ
    پ
    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان “داراب”، یک پژو ۴۰۵ حامل ۱۳۴ کیلو ترياك توقیف و راننده نيز دستگير شد.

    سردار “رهام بخش حبیبی” اظهار داشت: مأموران انتظامی “داراب” با اقدامات فني و تخصصي از تردد یک خودرو حامل مواد مخدر در محورهاي خاكي منتهي به اين شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

    این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این راستا مأموران انتظامی به محور مورد نظر اعزام و پس از کنترل محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری، یک خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

    سردار “حبيبي” عنوان داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح لاستیک های این خودرو را مورد هدف قرار داده و آن را متوقف کردند.

    فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۳۴ کیلو ترياك کشف شد، گفت: در اين خصوص یک قاچاقچی دستگیر و پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.