پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • توقيف پرايد حامل ترياك در داراب

    شناسه : 14361 ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ 293 بازدید ارسال توسط :

    توقيف پرايد حامل ترياك فرمانده انتظامی “داراب” از کشف ۵۸ كيلو مواد مخدر از نوع ترياك در بازرسي از یک سواري پراید خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عليرضا نوشاد” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران كلانتري […]

    توقيف پرايد حامل ترياك در داراب
    پ
    پ

    توقيف پرايد حامل ترياك

    فرمانده انتظامی “داراب” از کشف ۵۸ كيلو مواد مخدر از نوع ترياك در بازرسي از یک سواري پراید خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عليرضا نوشاد” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران كلانتري “۱۲ برق” حين گشت‌زني در یکی از محورهای مواصلاتی به یک سواري پرايد كه در كنار خيابان پارك بود مشکوک و آن را مورد بررسي قرار دادند.

    وي با اشاره به اینکه در بازرسی از اين خودرو ۵۸ كيلو مواد مخدر از نوع ترياك کشف شد، گفت: راننده دستگير و براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شد.

    فرمانده انتظامی “داراب” عنوان داشت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق آن را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.