شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • تندیس ۵ فروردین (روز داراب) به مجموعه اورژانس داراب تعلق گرفت

    شناسه : 13003 ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 853 بازدید ارسال توسط :

    تندیس ۵ فروردین (روز داراب) به مجموعه اورژانس داراب تعلق گرفت به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، در مراسمی که با حضور اعضاء انجمن دوستداران توسعه پایدار داراب، مسئولین و جمعی از نیروهای شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی شهرستان و اصحاب رسانه برگزار گردید، تندیس روز داراب به مدیر اورژانس داراب بواسطه تلاش های درخور […]

    تندیس ۵ فروردین (روز داراب) به مجموعه اورژانس داراب تعلق گرفت
    پ
    پ

    تندیس ۵ فروردین (روز داراب) به مجموعه اورژانس داراب تعلق گرفت

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، در مراسمی که با حضور اعضاء انجمن دوستداران توسعه پایدار داراب، مسئولین و جمعی از نیروهای شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی شهرستان و اصحاب رسانه برگزار گردید، تندیس روز داراب به مدیر اورژانس داراب بواسطه تلاش های درخور تحسین تلاشگران عرصه خدمت رسانی در مجموعه اورژانس شهرستان به وی اهدا شد.
    این مراسم هر ساله در روز پنجم فروردین، روز داراب برگزار می شود، سال ۱۴۰۰ با توجه به شیوع ویروس کرونا با تاخیر در اردیبهشت ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در آشیانه بالگرد اورژانس هوایی داراب برگزار شد.

    در این مراسم مدیر عامل انجمن دوستداران توسعه پایدار، ضمن قدردانی از تلاش های کادر بهداشت و درمان و کارکنان اورژانس گفت: اولین تندیس انجمن سال گذشته به کادر درمان شهرستان و رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) اهداء شد و با توجه به شرایط خاص کرونا و زحمات این مجموعه، انجمن تصمیم گرفت امسال نیز تندیس روز داراب به یکی از زیر مجموعه های بهداشت و درمان و سلامت شهرستان اهدا گردد. ایشان اظهار داشتند نیروهای اورژانس شبانه روز در حال کمک به بیماران و در خط مقدم مبارزه با کرونا در حال خدمت هستند و در عین حال کمتر مورد توجه قرار می گیرند و بدون حتی تبلیغات رسانه ای در حال تلاش بی وقفه برای کمک به بیماران هستند. با عنایت به این موضوع انجمن توسعه پایدار بر آن شد لوح تقدیر و تندیس روز داراب را که هر ساله به یکی از اداره ها و یا اشخاصی که در شهرستان بیشترین تلاش داشته اند اهدا می شود، تندیس ۱۴۰۰ را به مجموعه اورژانس تقدیم کند‌.
    در پایان مدیر عامل انجمن توسعه پایدار ضمن تشکر از تلاشهای مسئولین قبلی و کنونی شهرستان و بیان این مورد که انجمن حامیان داراب مردمی و فراجناحیست از اقشار مختلف مردم و فعالین اجتماعی درخواست کرد جهت رفع مشکلات مردم و شهرستان در هر زمان و هر دولتی با مسئولین همکاری داشته باشند تا به چشم انداز مطلوب یعنی داراب توسعه یافته دست یابیم. همچنین از مسئولین درخواست شد در این حوزه جهت افزایش رشته ها، ارتقاء و استقلال دانشکده پیراپزشکی، راه اندازی دانشکده بهداشت و پیگیری تخصیص اتوبوس آمبولانس و موتورلانس به شهرستان عنایت ویژه داشته باشند.

    دکتر ارجمند رئیس شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی داراب، نیز ضمن تشکر از حسن انتخاب مجموعه بهداشت و درمان بویژه اورژانس داراب برای دریافت تندیس روز داراب گفت: حضور انجمن های مردم نهاد در کنار اداره ها باعث هم افزایی و پیشرفت بیشتر کارها می شود.
    در بحث اورژانس کارهای خوبی در سطح شهرستان انجام شده است که از آن جمله می توان به استقرار اورژانس هوایی در سایت جدید و افتتاح اورژانس تل بارگاه در منطقه ای دور افتاده که به بخش خصوصی نیز برونسپاری شده است اشاره کرد.

    کشاورز رئیس اورژانس داراب، نیز ضمن تشکر از اینکه امسال تندیس دارابگرد به همکاران وی در اورژانس تعلق گرفته گفت: اورژانس ۱۱۵ داراب قریب به ۱۳۰۰ مأموریت در ماه دارد و دارای ۱۱ پایگاه شامل ۹ پایگاه جاده ای یک پایگاه شهری و یک پایگاه هوایی و مرکز پیام و فرماندهی می باشد. وی از مردم خواست تا از اشغال بیش از حد تلفن های اورژانس برای بهبود خدمات رسانی به بیماران خود داری کنند تا بتوانیم خدمات مطلوبی به همه بیماران داشته باشیم.

    در پایان این مراسم تندیس روز دارابگرد به مدیریت اورژانس داراب تقدیم شد. همچنین با اهدا لوح از خدمات مدیران شبکه بهداشت و درمان، رئیس بیمارستان داراب، معاون بهداشت و درمان و رئیس مرکز بهداشت، رئیس سابق اورژانس، پرسنل پایگاه اورژانس هوایی داراب و داریوش مومن از خیرین سلامت و ابراهیم سلمان از پیشکسوتان اورژانس تقدیر شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.