جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • تجمع بزرگ مردم داراب در ۹ دی برگزار شد

    شناسه : 8194 ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 893 بازدید ارسال توسط :

    تجمع مردمی گرامی داشت  ۹ دی با حضور اقشار مختلف مردم  و جمعی از مسئولین شهرستان داراب در حسینیه عاشقان ثارا… برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سعدالله زارعی کارشناس مسائل سیاسی در خصوص انقلاب اسلامی گفت:  در مورد انقلاب و آنچه که در حد فاصل سال ۱۳۴۰ یا ۱۳۴۱ که مبدأ […]

    تجمع بزرگ مردم داراب در  ۹ دی  برگزار شد
    پ
    پ

    تجمع مردمی گرامی داشت  ۹ دی با حضور اقشار مختلف مردم  و جمعی از مسئولین شهرستان داراب در حسینیه عاشقان ثارا… برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سعدالله زارعی کارشناس مسائل سیاسی در خصوص انقلاب اسلامی گفت:  در مورد انقلاب و آنچه که در حد فاصل سال ۱۳۴۰ یا ۱۳۴۱ که مبدأ این انقلاب است، تا به امروز که سال۱۳۹۶ است ما شاهد اتفاقات و رویدادهای بسیار بزرگی در ارتباط با انقلاب بودیم. افراد، گروهها، دسته ها، جریانات در برهه های مختلف کارهایی انجام دادند.برخی از آنها خالصانه در کنار امام و آرمان امام بودند و برخی هم تا مقاطعی با امام همراه بودند اما بعد ازآن از امام فاصله گرفتند.برخی دیگر هم از ابتدا در مقابل امام و انقلاب قرار گرفتند. قدرت های بزرگ، رژیم شاهنشاهی و جریاناتی که با اساس اسلام مخالف بودند.منافقین، کسانی که حرفهای پنهانی با دشمنان بیرونی این مرز و بوم داشتند، از ابتدا در مقابل انقلاب قرار گرفتند و بعد در مقابل رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی مقاومت کردند. این مقابله کردن انسانها را دچار تحیر می کند و به تفکر می اندازد که چرا این افراد با شخصیت ها، نماها و نمودهای مختلف در مقابل انقلاب قرار می گیرند.برخی که باورهای دینی محکمی ندارند از این سوال می ترسند و دچار ابهام می شوند و فکر می کنند که کثرت حوادث تلخ، دلیلی است که مسیر و راه ما دچار مشکل است.

    وی در ادامه  افزود:  وقتی انقلاب امام راه افتاد، عده ای به شهادت رسیدند و انقلاب امام هم در سال ۴۲ سرکوب شد، مبارزین به زندان افتادند، رژیم پهلوی با شدت بیشتر، مردم و مبارزین را تحت فشار قرار داده بود. در طول زمان باید صف مدعیان از صف مخلصان وصف متظاهرین، ریاکاران از صف مخلصین و مجاهدین جدا شود. باید جنگی درگیرد تا مشخص شود عیار انسان ها در ایثار چقدر است.اگر جنگ و جهادی نباشد، درگیری در جوامع نباشد، بسیاری از خصوصیات و خصلت های انسانی مکتوم باقی می ماند و زمینه رشد پیدا نمی کند.باید همه بسیج و نسبت به وظایف خود آشنا باشند، در جوامع هیچ یک از افراد، خلاف بصیرت عمل نکنند. همه برمبنای یک گرایش پاک اعتقادی حرکت کنند. اما واقعیاتی که می بینیم و سنت الهی که خداوند مقرر فرموده؛ آن سنت مبتنی بر ابتلاع و امتحان است که برخی قبول و برخی هم رد می شوند. به تعبیر ظریف رهبر معظم انقلاب، کسانی هستند که به قطار انقلاب سوار و عده ای هم پیاده می شوند، افرادی که سوار می شوند، به مقصد می رسند، اما عده ای به دلیل اشتباهات، سوء برداشت و جمع بندی غلطی که دارند از قطار پیاده می شوند. با این وجود اشکالی به قطار وارد نیست و مسیر خود را طی می کند و به موقع به مقصد می رسد. اما عده ای که صبوری و بصیرت دارند، می مانند.مسئله مهم این است که انقلاب اسلامی، یک انقلاب معمولی و محدود نیست و صرفا برای رفع یک ظلم به وجود نیامده، مانند انقلاب الجزایر که در سال ۱۹۵۴ .برای رفع استیلای فرانسه به وجود آمد، اما زمانیکه که استیلای فرانسه در ظاهر رفع شد، انقلاب الجزایر به پایان رسید؛ برخی انقلاب ها صرفا برای استقرار یک رژیم سیاسی به وجود می آیند.

    زارعی در خصوص اعتشاشات اخیر  گفت: در شهر ۳ میلیونی مشهد، فراخوان می دهند، همه را جمع می کنند و ماه ها روی این فراخوان تبلیغ می کنند با وجودی که می دانند نظام، نیروی انتظامی و بسیج بنای برخورد ندارد.در صورتیکه از ۳ میلیون جمعیت فقط ۵۰۰، ۶۰۰ نفر حضور دارند و هرکدام شعار مخالف همدیگر سر می دهند و این نشان می دهد که ما در مواجه با انقلاب اسلامی، مخالفین بزرگی مانند آمریکا و مخالفین حقیری از جریانات داخلی تا گروه های کوچک اجتماعی را شاهد هستیم. مهم این است که سرنوشت این منازعه، درگیری، تنش، مبارزه ما با آمریکا و قدرت های اروپایی، جریانات متصل به آمریکا و جمعیت های کوچک فاسدی که می خواهند به چهره این انقلاب عظیم لجن بپاشند، چه خواهد بود.اگر نتیجه این مبارزه شکست انقلاب اسلامی باشد می توانیم درمورد هدف، روش اداره انقلاب، سیاست ها، اصول، حکمت، صلاحیت و راه رفته این انقلاب و درستی آنچه که در این نظام تدبیر و اجرا شده، شک داشته باشیم.اما اگر در این مناظره ها انقلاب اسلامی پیروز باشد، متقابلا از پیروزی انقلاب در صحنه های مختلف نتیجه می گیریم، که راه را درست آمده است.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.