پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • تجلیل از فرمانده پایگاه امام رضا (ع) بهادران به عنوان فرمانده پایگاه برتر کشوری در جشنواره مالک اشتر

    شناسه : 14486 ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱ 550 بازدید ارسال توسط :

    پنجمین جشنواره مالک اشتر با حضور بسیجیان، خانواده شهدا و معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در سپاه ناحیه داراب برگزار شد. در این مراسم ابتدا سرهنگ پاسدار محمد حسین هاشمیان فرماندهی سپاه ناحیه داراب ضمن خیر مقدم بیان داشت: با رصد معاونت سپاه ناحیه و حوزه مقاومت و همکاری حفاظت اطلاعات و نمایندگی ولی فقیه […]

    تجلیل از فرمانده پایگاه امام رضا (ع) بهادران به عنوان فرمانده پایگاه برتر کشوری در جشنواره مالک اشتر
    پ
    پ

    پنجمین جشنواره مالک اشتر با حضور بسیجیان، خانواده شهدا و معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در سپاه ناحیه داراب برگزار شد.

    در این مراسم ابتدا سرهنگ پاسدار محمد حسین هاشمیان فرماندهی سپاه ناحیه داراب ضمن خیر مقدم بیان داشت: با رصد معاونت سپاه ناحیه و حوزه مقاومت و همکاری حفاظت اطلاعات و نمایندگی ولی فقیه در سپاه با حجم زیاد پایگاه، موفق ترین رده در بسیج انتخاب شدند.

    در ادامه محمد رضا خسروی امام جمعه داراب گفت: کسانی که منتخب جشنواره مالک اشتر شدند در واقع خصوصیات مالک اشتر داشتند که فردی شجاع ، مدیر و ولایت مدار بود.

    خسروی با اشاره به اعزام مالک اشتر به مصر جهت حکمرانی به مردم مصر گفت : امام علی علیه السلام فرمودند: مالک برای من همانند من برای پیامبر هست و خطاب به مردم مصر گفت من شخصی را برای شما فرستادم که شاخصه هایی از جمله عبد خدا ،بیدار و هشیار بودن در تمام مسائل و سست نبودن در امور برای شما فرستادم تا بر مصر حکمرانی کند.

    سپس سرهنگ پاسدار قاسم علی پور، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: آیا این دفاع برای ما مقدس بود یا نه؟ آیا سبلیریتی ها حاضرند یک بند انگشت خود را در این جنگ از دست بدهند؟ در این جنگ رزمندگان ما از همه ملی گرا تر بودند و نگذاشتند حتی یک وجب از این خاک هم از این سرزمین جدا شود.

    معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به تبدیل تهدیدات به فرصت ها خاطر نشان کرد: در تاریخ این کشور مردم در مقابل دشمن ایستادند حتی در مقطعی که برخی از دولت ها ضعیف بودند نا امید نشدند و دین خود را ادا کردند .

    وی افزود: مردم در دفاع مقدس جمله ما می توانیم به معنای کلمه ثابت کردند که جوانان با دست خالی جلوی دشمن ایستادند .

    علی پور اضافه کرد: فتنه گران داخلی همیشه فتنه ساز تجاوز بودند و بستر برای موج سواری غرب که نسخه ای برای درمان خود ندارد آماده می کنند.

    معاون هماهنگ کننده سپاه فجر شخص مالک اشتر فردی ولایت مدار بر شمرد و گفت: مالک اشتر همواره نه جلوتر ولایت بود نه عقب تر بلکه همیشه یار و یاور ولایت بود که این خصوصیت باید در ما نهادینه شود.

    سرهنگ قاسم علی پور جشنواره مالک اشتر برای بسیج را  افتخار دانست و از بسیجیان خواست که وحدت خود را حفظ کنید و با بصیرت خود همواره یار و یاور مقام معظم رهبری باشید و جهاد تبیین را برای مردم انجام بدهید و جلوی موج سواری دشمن در فضای مجازی که افسار گسیخته بگیرید .

    در پایان به ۳۰ نفر از فرماندهان پایگاه ،مدیران رده های موفق بسیج تقدیر تشکر شد .

    شایان ذکر است محمدرضاغلامی، فرمانده پایگاه امام رضا علیه السلام بهادران به عنوان فرمانده پایگاه برتر کشوری از طرف سازمان بسیج مستضعفین با اهدا لوح و جایزه مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.