جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • تجلیل از زحمت کشان چهارمین سوگواره مجتبوی داراب/ خوانسالار: هدف سوگواره جهانی شدن انتساب داراب به امام مجتبی است

    شناسه : 5639 ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۳۴ 1374 بازدید ارسال توسط :

    در مراسمی با حضور امام جمعه داراب از فعالین و دست اندرکاران چهارمین سوگواره مجتبوی تجلیلی شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ حجه الاسلام  صادقی امام جمعه داراب با تبریک هفته وحدت و   سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق(ع) گفت: سال اول که این سوگواره برگزار شد […]

    تجلیل از زحمت کشان چهارمین سوگواره مجتبوی داراب/ خوانسالار: هدف سوگواره جهانی شدن انتساب داراب به امام مجتبی است
    پ
    پ

    در مراسمی با حضور امام جمعه داراب از فعالین و دست اندرکاران چهارمین سوگواره مجتبوی تجلیلی شد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ حجه الاسلام  صادقی امام جمعه داراب با تبریک هفته وحدت و   سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق(ع) گفت: سال اول که این سوگواره برگزار شد کسی  دعوت نبود، سال دوم و سوم از ۵ استان و امسال از  ۹ استان کشور در سوگواره شرکت کردند، امیدواریم این کار سراسری شود.

    وی در ادامه افزود: اوصاف امام حسن هر کدام می تواند یک جامعه را سعادتمند کند،  اوصاف امام مجتبی نشأت گرفته از قرآن کریم و فرمایشات حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) است. امام جعفر صادق می فرماید امام حسن عابدترین مردم بود. در حالت امام مجتبی امده است که ۲۵ بار پیاده به مکه مشرف شدند از شیعیان حقیقی ائمه معصمومین باشیم و بتوانیم سیره و اخلاق حسنه امام مجتبی را در جامعه   رواج دهیم..

    احمد خوانسالار دبیر چهارمین سوگواره محتبوی داراب، برگزاری سوگواره چهارم را موفق ارزیابی کرد و گفت: چهارمین سوگواره مجتبوی شهرستان داراب با موفقیت و با توفیق در رسیدن به اهداف خود و با شکوه فراوان به پایان رسید. از همه دست اندرکاران اعم از خیرین و اعضای صدیق ستاد مجتبوی  تشکر می کنم.

    وی مهمترین هدف سوگواره را جهانی کردن انتساب داراب به امام مجتبی(ع) عنوان کرد و افزود: نقطه هدف این سوگواره اشاعه فرهنگ دینی و جهانی کردن انتساب داراب به امام حسن مجتبی(ع) و مقبره صحابه بزرگ پیامبر گرامی اسلام حضرت دحیه انصاری است، راه روشن است و برای رسیدن به آن همتی بلند می طلبد که در شما متجلی است و نمونه عملی آن هستید. امروز می بینیم که شهرهای دیگر با برند یک کالا شهرت جهانی پیدا می کنند. چرا ما افتخار انتساب به دومین امام معصوم خود را بزرگ و جهانی نکنیم؟

    دبیر چهارمین سوگواره مجتبوی نقش تبلیغات را در رسیدن به اهداف سوگواره های مجتبوی مهم دانست و افزود:  طی الارض این مهم با بال های تبلیغات امکان پذیر است . این طور نباشد که سایت ها و فضای مجازی دست روی دست بگذارند تا سال آینده و فراخوانی دیگر.

    خوانسالار با انتقاد از رسانه های شهرستان گفت: ضمن تشکر از نشریات و سایت هایی که این امر مهم را پوشش خبری دادند به عرض می رساند که این همه ظرفیت و پتانسیل دوستان نبوده است. انتظار داریم با  تیترهای مناسب مانند؛  داراب و اولین بنیاد شهید در تاریخ اسلام به سایت های دیگر اطلاع رسانی شود.

    dsc00498-copy dsc00506-copy dsc00515-copy dsc00518-copy dsc00534-copy dsc00535-copy

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.