جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • به پیشنهاد آذری جهرمی؛ نماینده سابق داراب و زرین دشت؛ عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات کشور شد

    شناسه : 11524 ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹ 1631 بازدید ارسال توسط :

    نماینده سابق شهرستان های داراب و زرین دشت به عنوان عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات کشور منصوب شد. به گزارش عصر داراب نیوز؛ دکتر رضا انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس دهم پس از پایان دوره نمایندگی به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عضویت هیأت عاملی سازمان فناوری  اطلاعات […]

    به پیشنهاد آذری جهرمی؛ نماینده سابق داراب و زرین دشت؛ عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات کشور شد
    پ
    پ

    نماینده سابق شهرستان های داراب و زرین دشت به عنوان عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات کشور منصوب شد.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ دکتر رضا انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس دهم پس از پایان دوره نمایندگی به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عضویت هیأت عاملی سازمان فناوری  اطلاعات کشور منصوب شده است.

    دکتر انصاری در پیج اینستا گرامی خودشان ضمن تأئید عضویت در این سازمان گفته است: پس از برگزاری انتخابات مجلس، گزینه های متعددی برای حضور در دولت به بنده پیشنهاد شد. نهایتا بنا بر علاقه درونی خودم ( متناسب بودن مسئولیت با تخصص) و ابراز لطف برادر عزیزم جناب مهندس آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین دوست گرانقدرم جناب دکتر ناظمی معاون محترم وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات کشو؛ عضو هیئت عامل این سازمان را قبول کردم. امیدوارم در این جایگاه بتوانم با بهره گیری از تجربه علمی و عملی خودم خدمتگزار مفیدی برای نظام جمهوری اسلامی باشم.

    دکتر انصاری در خصوص شرح وظایف سازمان فناوری اطلاعات کشور می گوید:

    سازمان فناوری اطلاعات ایران به عنوان یک سازمان توسعه‌ای وابسته به  وزارت_ارتباطات و  فناوری_اطلاعات و نهاد حاکمیتی فناوری اطلاعات در کشور است که مهمترین ارکان سازمان شامل  رییس سازمان، اعضای هیئت_عامل و مجمع_عمومی( متشکل از: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور)
    می‌باشند. بر اساس ماده پانزده اساسنامه این سازمان، عضو هیئت عامل به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تصویب مجمع عمومی (متشکل از ۵ عضو کابینه) انتخاب می‌شود.

    به گفته نماینده سابق داراب و زرین دشت؛ اصلی ترین مأموریت این سازمان هدف‌گذاری، هدایت، نظارت راهبردی، ساماندهی و توسعه امن، ایمن و پایدارفناوری اطلاعات کشور در راستای تامین منافع، مصالح، امنیت ملی، رفاه عمومی و توسعه همه جانبه و پایدار کشور می‌باشد.
    عصر داراب نیوز برای وی بعنوان شخصیت علمی و فرهنگی که تجربه گران سنگ ۴ سال نمایندگی موفق  در کارنامه خود داشته و از نخبگان توانمند شهرستان داراب می باشد را خدمت ایشان تبریک عرض نموده و برایشان آرزوی موفقیت و سربلند دارد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.