پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • به مناسبت ایام ا… دهه فجر؛ اهدای ۱۴۸ فقره جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد داراب

    شناسه : 2501 ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۰۶ 646 بازدید ارسال توسط :

    سعید عطوفت شعار مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) داراب ، اظهار داشت: ترویج و توسعه ازدواج آسان در بین مددجویان یکی از اولویت‌های مهمی است که در این نهاد به صورت ویژه دنبال می شود. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد داراب؛ وی با بیان اینکه در حال حاضر در […]

    به مناسبت ایام ا… دهه فجر؛ اهدای ۱۴۸ فقره جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد داراب
    پ
    پ

    سعید عطوفت شعار مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) داراب ، اظهار داشت: ترویج و توسعه ازدواج آسان در بین مددجویان یکی از اولویت‌های مهمی است که در این نهاد به صورت ویژه دنبال می شود.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد داراب؛ وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان داراب ۱۸۶۰۰ نفر در قالب ۸۳۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد تحت پوشش این نهاد هستند افزود: ایجاد ساز و کارها مناسب در راستای تسهیل در ازدواج مددجویان به عنوان یک امر مهم مورد توجه این نهاد بوده و در این راستا حمایت‌های ویژه ای از مددجویان می‌شود.
    عطوفت شعار ادامه داد: به مناسبت ایام ا… دهه فجر در روز شنبه هفدهم بهمن ماه ۱۴۸ فقره جهیزیه و هدیه برای نوعروسان تحت پوشش به مبلغ ۲۹۶ میلیون تومان، به ازای هر نفر ۲ میلیون تومان اهدا می گردد.
    وی بیان کرد: ارائه مشاوره‌های فردی، تخصصی و گروهی به مددجویان در شرف ازدواج با هدف پایداری زندگی مشترک زوجین از دیگر مباحثی است که از سوی این نهاد دنبال می‌شود. وی ارائه این آموزش‌ها را نقش مهمی در پایداری ازدواج در بین مددجویان دانست و اعلام کرد: تا جایی که در پایان نُه ماه سالجاری ۲ مورد طلاق مددجویان تحت پوشش در این شهرستان ثبت شده است.
    مدیر کمیته امداد داراب با اشاره به اینکه در سالجاری ۸۴۸ مورد مشاوره ازدواج و ۲۱۷ مورد راهنمایی ازدواج صورت گرفته است،خاطرنشان کرد: مددجویانی که قبل از عقد به مرکز مشاوره این نهاد مراجعه کنند در اولویت پرداخت جهیزیه قرار خواهند گرفت. وی همچنین از خیر و نیکوکاران خواست به خانواده تحت پوشش این نهاد در امر ازدواج و جهیزیه همراهی و کمک کنند.
    عطوفت شعار در ادامه خواستار مشارکت مردم به ویژه افراد خیر و متمکن جامعه در راستای کمک به تسهیل روند ازدواج در بین نیازمندان به ویژه مددجویان زیرپوشش این نهاد شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.