شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • بصیری رئیس فرهنگ و ارشاد داراب خبر داد: هفته فرهنگ و هنر داراب از ۱۱ مهر آغاز می شود

    شناسه : 1064 ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۵۳ 881 بازدید ارسال توسط :

    انجمن دوستداران میراث فرهنگی داراب به مناسبت ۲۷ شهریور ماه روز شعر و موسیقی و بزرگداشت استاد شهریار نشست دوستداران میراث فرهنگی را همراه با شب شعر و موسیقی سنتی در سالن فرهنگ و هنر داراب برگزار کرد. به گزارش خبرنگار عصر داراب؛ هادی بصیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد داراب در بخشی از این […]

    بصیری رئیس فرهنگ و ارشاد داراب خبر داد: هفته فرهنگ و هنر داراب از ۱۱ مهر آغاز می شود
    پ
    پ

    انجمن دوستداران میراث فرهنگی داراب به مناسبت ۲۷ شهریور ماه روز شعر و موسیقی و بزرگداشت استاد شهریار نشست دوستداران میراث فرهنگی را همراه با شب شعر و موسیقی سنتی در سالن فرهنگ و هنر داراب برگزار کرد.
    به گزارش خبرنگار عصر داراب؛ هادی بصیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد داراب در بخشی از این نشست به برگزاری هفته فرهنگ و هنر داراب اشاره کرد و گفت: هفته فرهنگ و هنر داراب از تاریخ ۱۱ مهرماه آغاز خواهد شد. وی ضمن تشریح برخی برنامه های این هفته گفت: لازم است تا همه اهالی فرهنگ و هنر و علاقمندان به میراث گرانبهای فرهنگی و تاریخی داراب در این هفته بیشترین فعالیت را داشته و در تمام برنامه ها حضور فعال داشته باشند.
    مهاجر رئیس انجمن دوستداران  میراث فرهنگی  دارا هم در این همایش به ثبت بزرگترین دیوار گلی جهان در کتاب گینس خواستار همکاری همه مردم و مسئولین در شناساندن این اثر تاریخی و میراث با ارزش بجای مانده از تاریخ کهن داراب شد.
    در این مراسم تعدادی از شعرا بمناسبت روز شعر و بزرگداشت استاد شهریار شعر خوانی کرده و گروه موسیقی سنتی نیز قطعاتی از موسیقی سنتی را نواختند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.