پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • بزرگداشت روزخبرنگار درفارس هفت روزه شد

    شناسه : 486 ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 699 بازدید ارسال توسط :

    به یمن فرا رسیدن روزخبرنگار و نکوداشت ازمقام این تلاشگران عرصه رسانه درفارس، امسال برای نخستین بار گرامی داشت این مناسبت درقالب هفت روز و هفت عنوان شامل، روزخبرنگار، مطبوعات و جامعه، مطبوعات وکتاب و کتابخوانی، مطبوعات و سومین حرم،مطبوعات و مردم،مطبوعات وآموزش،مطبوعات و مهرورزی و همدلی، برگزار می شود. به گزارش عصر داراب به […]

    بزرگداشت روزخبرنگار درفارس هفت روزه شد
    پ
    پ

    به یمن فرا رسیدن روزخبرنگار و نکوداشت ازمقام این تلاشگران عرصه رسانه درفارس، امسال برای نخستین بار گرامی داشت این مناسبت درقالب هفت روز و هفت عنوان شامل، روزخبرنگار، مطبوعات و جامعه، مطبوعات وکتاب و کتابخوانی، مطبوعات و سومین حرم،مطبوعات و مردم،مطبوعات وآموزش،مطبوعات و مهرورزی و همدلی، برگزار می شود.

    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی فارس؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برنامه های هفته خبرنگار را بصورت هفت روزه اعلام داشت و از تجلیل پیشکسوتان حوزه رسانه، آیین رونمایی سایت خبرگزاری هنر و جشن ویژه اصحاب رسانه باهمکاری خانه مطبوعات فارس،خبر داد.

    بهزاد مریدی با اشاره به اینکه گلزارشهداء دارالرحمه ساعت ۹ صبح برای تجدید میثاق با خبرنگاران شهید و بزرگداشت روزخبرنگار درهفدهم مرداد ماه جاری،درنظرگرفته شده است، افزود: نگارخانه وصال نیز در همان روز از کارگاه فتوژورنالیسم با ارائه مطلب توسط فاطمه بهبودی ،میزبانی خواهد کرد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: افتتاحیه نمایشگاه عکس خبری، رونمایی از سایت خبرگزاری هنر و جشن روزخبرنگار به همراه برنامه های متنوع برای خانواده های خبرنگاران در سرزمین سبز(صدرا) نیز در هفدهم مرداد از ساعت ۱۷ برپا می شود. دبیرشورای فرهنگ عمومی استان ابراز داشت: کارگاه تیترنویسی، روزنامه نگاری آنلاین و گزارش تحلیلی با حضور دکتر مجید رضاییان در تالار مهر فرهنگ و ارشادفارس نیز در روزی که با عنوان مطبوعات و جامعه نام گرفته است در ۱۸مرداد برگزار خواهد داشت. مدیرکل فرهنگ و ارشادفارس اظهارداشت: خیابان حافظ، روبروی باغ ملی ساعت ۱۱ افتتاحیه خانه مطبوعات و کتابخانه تخصصی خبر را در روز مطبوعات و اهمیت کتاب و کتابخوانی درنوزدهم مرداد میزبانی خواهدکرد. مریدی بیان داشت: دفاتر نشریات و خبرگزاری های فارس، تقسیم به ۵ گروه مدیریتی شده اند و قرار است بازدید از آنها را انجام دهیم و همچنین برای تشرف به بارگاه شاهچراغ(ع) و شرکت درمراسم عزاداری امام جعفرصادق(ع) و تبرک جویی از نورانیت سومین حرم اهل بیت (ع) و آیین شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۲۰مرداد، محیا شود. مدیرکل فرهنگ و ارشادفارس گفت: صبح بیست و یکم نیز دیداری با مسئولین ارشد استان در روزی که با نام، مطبوعات و ارتباط مردمی درتاریخ ۲۱ می باشد، درنظرگرفته شده است. این مقام فرهنگی استان با اعلام اینکه پنجشنبه ۲۲ مرداد از پیشکسوتان حوزه رسانه تجلیل می شود، افزود: تالار مهر فرهنگ و ارشاداسلامی فارس در ساعت ۱۸:۳۰ کارگاه تخصصی آموزش گزارش نویسی با حضور استاد کاظمی در روز مطبوعات و عرصه آموزش و تاریخ یادشده، برگزار می کند. وی درپایان با تاکیدبراینکه مراسم روزخبرنگاران درفارس با همکاری خانه مطبوعات فارس برگزارمی شود،ابرازداشت: در همان مکان یادشده،کارگاه تخصصی آموزش گزارش نویسی نیز با حضور مجدد استاد کاظمی در روز مطبوعات و آئین مهرورزی و همدلی به تاریخ ۲۳مرداد ماه جاری، اجرا خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “بزرگداشت روزخبرنگار درفارس هفت روزه شد”
    1. هفت روز؟؟؟ هفت روز مراسم؟؟ همین کم بود دیگه