سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • برش هشت کیک در مراسم میلاد امام رضا(ع) در کمیته امداد داراب

    شناسه : 4080 ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 2491 بازدید ارسال توسط :

    به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع)  مراسم جشنی  به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و فرمانداری شهرستان داراب و  با حضور امام جمعه، نمایندهمردم در مجلس، فرماندار و همچنین تعدادی کثیری از مددجویان در سالن اجتماعات  کمیته امداد داراب  برگزار شد. به گزارش عصرداراب نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد […]

    برش هشت کیک در مراسم میلاد امام رضا(ع) در کمیته امداد داراب
    پ
    پ

    به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع)  مراسم جشنی  به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و فرمانداری شهرستان داراب و  با حضور امام جمعه، نمایندهمردم در مجلس، فرماندار و همچنین تعدادی کثیری از مددجویان در سالن اجتماعات  کمیته امداد داراب  برگزار شد.

    به گزارش عصرداراب نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد داراب؛ در این مراسم محمدعلی نوربخش مدیر کمیته امداد(ره) داراب گفت: بسیار مسروریم که میزبان مسئولین و مددجویان که ولی نعمتان  ما هستند  می باشیم و این از موهبت های الهی و یکی از یادگارهای پیر فرزانه انقلاب، امام راحل(ره) است که  امیدوارم امانتدار خوبی باشیم.

    در این مراسم حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب هم گفت: کمیته امداد مددجویان را ولی نعمتان خود می داند و با فعالیت های فرهنگی و آموزشی خود، از مددجویان حمایت های ویژه ای داشته است و بحمدالله فرزندان مستعد و نیازمند، امروز به قله های رفیع علم و دانش ، همچنین در منصب های مهم این نظام اسلامی به هم میهنان خود خدمت می کنند.

    همچنین در این مراسم مولودی خوانی توسط یکی از مداحان شهرستان داراب اجرا گردید و هشت عدد کیک به مناسبت میلاد امام هشتم بریده شد و در بین مددجویان توزیع گردید.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.