شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • بررسی مشکلات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در نشست میز سرمایه گذاری

    شناسه : 4146 ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۳۲ 996 بازدید ارسال توسط :

     نشست میز سرمایه گذاری  به منظور بررسی  مشکلات سرمایه گذاران و  فعالان اقتصادی در فرمانداری داراب برگزار  شد.  به گزارش  عصر داراب نیوز در جلسه ای که با حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در فرمانداری داراب تشکیل شد،  مشکلات  موجود  در بخش های مختلف  از جمله صنعت و کشاورزی  مطرح شد. در این جلسه […]

    بررسی مشکلات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در نشست میز سرمایه گذاری
    پ
    پ

     نشست میز سرمایه گذاری  به منظور بررسی  مشکلات سرمایه گذاران و  فعالان اقتصادی در فرمانداری داراب برگزار  شد. 

    به گزارش  عصر داراب نیوز در جلسه ای که با حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در فرمانداری داراب تشکیل شد،  مشکلات  موجود  در بخش های مختلف  از جمله صنعت و کشاورزی  مطرح شد. در این جلسه فعالان اقتصادی از قوانین دست و پاگیر اداری، نبود سرمایه در گردش ومشکلات اخذ تسهیلات بانکی،  عدم همکاری در اخذ اسناد مربوط به زمین های کشاورزی و  منابع طبیعی که در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شده ، سردرگمی سرمایه گذاران بین اداره های منابع طبیعی و امور اراضی جهادکشاورزی از جمله  گلایه کردند.

     عبدالرضا قاسم پور؛ فرماندار داراب، در نشست با سرمایه گذاران شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام گرامیداشت هفته دولت، هدف دولت تدبیر و امید را  اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم، امنیت و رفاه عنوان کرد و اظهار داشت: نبود اشتغال مناسب و درصد بالای بیکاری و بالا رفتن شاخص های جرم در ابعاد مختلف ناشی از کم توجهی و یا بهره نبردن از فرصت هاست و در این میان بخش خصوصی سهم بسزایی درپیشرفت و ایجاد زندگی شایسته  و سالم برای تک تک افراد شهرستان خواهد داشت.

    فرماندار در ادامه افزود: کارآفرینان با به وجود آوردن کسب و کار و شغل جدید، جامعه را از پیامدهای نابهنجار بیکاری نجات و برای خود رسیدن به خدا و بهشت خدا را به ارمغان می آورند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: طی سه سال گذشته با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فصل جدیدی از توجه و بها دادن به توسعه پایدار و جذب سرمایه‌گذاران فراهم آمده و بدین سان زمینه ساز  حضور  موثرسرمایه‌گذاران  در تمام حوزه ها شده است و مدیران شهرستان نیز با رفع قوانین مزاحم و تشکیل پنجره واحد در حمایت از سرمایه‌گذاران  و با نگاهی توسعه محور در ایجاد انگیزه مضاعف در فعالان اقتصادی برای سرمایه‌گذاری نقش موثری ایفا کرده اند.

     وی در پایان از همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی خواست با توجه به جهش به وجود آمده در شهرستان در حوزه تأمین زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری در شهرستان تمام اهتمام خود را بکار گیرند تا با تقویت جبهه تولید و جذب سرمایه‌گذاری‌ها بتوانیم ظرف دو سه سال آینده به شرایط شکوفایی واقعی برسانیم.

    گفتنی است در این جلسه، سرمایه گذاران مسائل و مشکلات خود را مطرح و از سوی مسئولین حاضر در جلسه پاسخ لازم داده شد.

     DSC07804 (Copy) DSC07809 (Copy) DSC07812 (Copy) DSC07819 (Copy) DSC07827 (Copy) DSC07833 (Copy) DSC07847 (Copy) DSC07891 (Copy) DSC07894 (Copy) DSC07905 (Copy) DSC07804 (Copy)

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.