جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • برداشت ۶۴ میلیون تومان از حساب شاکی در کانال همسر یابی

    شناسه : 12232 ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 555 بازدید ارسال توسط :

    فرمانده انتظامی “داراب” از دستگیری فردی که مبلغ ۶۴۰ میلیون ریال  از حساب شاکی در کانال همسر یابی برداشت کرده بود خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سرهنگ “علیرضا نوشاد” با اعلام این خبر  بیان کرد : فردی با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا داراب مراجعه و اظهار داشت که از […]

    برداشت ۶۴ میلیون تومان از حساب شاکی در کانال همسر یابی
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی “داراب” از دستگیری فردی که مبلغ ۶۴۰ میلیون ریال  از حساب شاکی در کانال همسر یابی برداشت کرده بود خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سرهنگ “علیرضا نوشاد” با اعلام این خبر  بیان کرد : فردی با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا داراب مراجعه و اظهار داشت که از حساب بانکی وی مبلغ ۶۴۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی برداشت شده است که بررسی موضوع در دستور کارشناسان قرار گرفت.

    وی افزود: کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌های فنی مطلع شدند که متهم با ایجاد کانال‌های همسر یابی، شاکی را به صفحه جعلی هدایت و پس از اخذ مشخصات کارت بانکی وی، اقدام به خالی کردن حسابش در فرصت مناسب کرده است.

    فرمانده انتظامی “داراب” با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را در استان آذربایجان غربی شناسایی کنند، گفت: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی به آنجا مراجعه و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر و به داراب انتقال دادند.

    سرهنگ “نوشاد” با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به بردارشت ۶۴۰ میلیون ریال از حساب شاکی اقرار کرد، گفت: این کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی تحویل مراحل قضائی شد.

    این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  پل ارتباطی بین شهروندان و پلیس بوده و هموطنان می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی آن را به پلیس اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.