سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با حكم وزير كشور؛ اصغر فرودی به سمت فرماندار ویژه شهرستان داراب منصوب شد

    شناسه : 11798 ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 1320 بازدید ارسال توسط :

    دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزير كشور در حكمی اصغر فرودی را به سمت فرماندار ویژه شهرستان داراب منصوب كرد. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ در حكم دكتر رحماني فضلي خطاب به اصغر فرودی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به […]

    با حكم وزير كشور؛ اصغر فرودی به سمت فرماندار ویژه شهرستان داراب منصوب شد
    پ
    پ

    دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزير كشور در حكمی اصغر فرودی را به سمت فرماندار ویژه شهرستان داراب منصوب كرد.

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ در حكم دكتر رحماني فضلي خطاب به اصغر فرودی آمده است:

    به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت فرماندار ویژه شهرستان داراب منصوب می‌شوید.

    امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای “مدظله العالی” موفق باشید.

    اصغر فرودی متولد ۱۳۴۹ و در روستای مارمه به دنیا آمده است. دوران ابتدایی را در مارمه، راهنمایی در بنارویه، متوسطه در جهرم و دوران دانشگاهی را در دانشگاه دولتی شیراز پشت سرگذاشته و در رشته ی جامعه شناسی  تحصیل کرده است. وی در مدت حضور در سیستم اداری کشور در جاهای مختلفی مشغول به فعالیت بوده از جمله؛ دبیر دبیرستان، کارمند اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج و همچنین حدود یک سال مسئول حراست شهرداری اوز بوده است.
    وی از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ بخشدار اوز بود. فرودی ازسال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان اوز را عهده‌دار شد و از سال ۱۳۹۲ تاکنون فرمانداری شهرستان گراش را برعهده داشت و با حکم وزیر کشور، عهده دار مسئولیت فرمانداری ویژه داراب شد.
    پیش از این، علی مظفری از تیرماه ۱۳۹۷ تاکنون مسئولیت فرمانداری داراب را برعهده داشت.

    گفتنی است، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس چهارم شهریورماه گذشته در پاسخ به سوالی درباره مباحث مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی درباره تغییر برخی فرمانداران گفته بود: موضوع جایگزینی فرمانداران امری طبیعی و معمول در ساختار وزارت کشور است و هیچ ارتباطی به افراد خارج از سیستم دولت یا فشار بر دولت ندارد.
    سید احمد احمدی زاده افزود: در طول دولت تدبیر و امید در استان فارس بیش از ۲۲ فرماندار در دوره‌های زمانی مختلف تعویض یا جابه‌جا شده‌اند.
    احمدی‌زاده افزود: هم‌اکنون نیز بنابر صلاح‌دید و برنامه‌هایی که در سال پایانی دولت تدبیر و امید تعقیب می‌شود، به این نتیجه رسیده‌ایم که تغییراتی در این سطح مدیریتی ایجاد شود.
    وی اظهار داشت: افرادی که جایگزین می‌شوند افرادی هستند که سال‌ها در همین سمت به‌عنوان فرماندار دولت تدبیر و امید و یا پست های مدیریتی در همین دولت در استان مشغول به کار هستند.
    وی ابراز داشت: دوستان و همراهان دولت و مدیریت استان به این مطالب آگاه هستند و سخنان و نوشته های غیر کارشناسی نیز قابل اعتنا نیست، و روند موجود براساس مقتضیات زمان و تنها برای برخی شهرستان‌ها قرار است انجام شود.

    هیات دولت ۲۲ آبان‌ماه ۱۳۹۸ با دایر نمودن فرمانداری ویژه در شهرستان داراب موافقت کرد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.