سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با حضور رئیس شورای اسلامی استان فارس؛کارگاه آموزشی ویژه اعضای شوراهای اسلامی در داراب برگزار شد

    شناسه : 1035 ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 966 بازدید ارسال توسط :

    با حضور مهندس فریدونی رئیس و نماينده شورای استان در شورای عالی   استان های کشور و تقیه معاون اجرایی، اداری و همچنین مشاور شورای استان کارگاه یک روزه آشنایی اعضا شورا با قوانین و مقررات شوراهای اسلامی در شهرهای داراب و فدامی برگزار شد. به گزارش عصر داراب، مختار پذیره رئیس شورای شهرستان داراب در […]

    با حضور رئیس شورای اسلامی استان فارس؛کارگاه آموزشی ویژه اعضای شوراهای اسلامی در داراب برگزار شد
    پ
    پ

    با حضور مهندس فریدونی رئیس و نماينده شورای استان در شورای عالی   استان های کشور و تقیه معاون اجرایی، اداری و همچنین مشاور شورای استان کارگاه یک روزه آشنایی اعضا شورا با قوانین و مقررات شوراهای اسلامی در شهرهای داراب و فدامی برگزار شد.
    به گزارش عصر داراب، مختار پذیره رئیس شورای شهرستان داراب در ابتدای جلسه که به میزبانی شهر فدامی برگزار شد گفت: شوراها حلقه بین مردم و مسئولین هستد و باید تعاملی بین مسئولین با شوراها و شوراها با مردم وجود داشته باشد. وی در ادامه رویکرد شورای شهرستان در سال آتی حضور اعضا در بین مردم برشمرد و افزود: برگزاری جلسات متفاوت در بخش های مختلف و روستاها، گردهمایی شوراها و حضور اعضا در بین مردم از مهمترین برنامه های شورای شهرستان است که نتيجه آن اتحاد همفکری همدلی و رسیدن به موفقعيت خواهد بود که از این موفقعيت مردم هم سود خواهند بر د. و در این راستا باتوجه به برگزاری جلسات و دسته بندی کردن مشکلات و مصوبات؛ درخواستی از جناب مهندس فریدونی داریم که توجه به ضرورت موضوع، جلساتی ماهانه با حضور خودشون یا مدیر کل های مختلف استان برگزار نمایند.
    مهندس فریدونی رئیس و نماينده شورای استان در شورای عالی استان های کشور در این جلسه به جایگاه شورا و حفظ منزلت و اتحاد بین هشت هزار نفر شورای استان و همچنین نحوه انتخاب مستقیم مرد به عنوان نماینده خودشان اشاره کرد خواستار ارتباط بیشتر شوراها با شورای شهرستان و استان شد.
    مهندس تقیه معاون اجرایی، اداری و همچنین مشاور شورای استان؛ ضمن بیان قوانین شوراها در رابطه با حق جلسات، مأموریت، مرخصی کارکنان، و مشکلاتی که بر سر راه شهرداری ها وجود دارد مطالبی بیان نمود. در پایان بخش اول برنامه رئیس شورای استان و هیئت همراه به اتفاق شهردار و شورای شهر فدامي و اعضا شورای بخش فرگ از آبشار زیبای فدامی بازدید نمودنند.
    این کارگاه آموزشی سپس در شهر داراب و با حضور اعضا شورای شهر داراب برگزار شد. عبداللهی رئیس شورای شهر داراب در این جلسه خواهان برگزاری کمیسیون ماده ۵ در شهرستان داراب شد.
    رئیس و نماينده شورای استان در شورای عالی استان های کشور در پایان سفر دو روزه خود به داراب با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “با حضور رئیس شورای اسلامی استان فارس؛کارگاه آموزشی ویژه اعضای شوراهای اسلامی در داراب برگزار شد”
    1. تشکر جناب پذیره بخاطر دعوت از مهندس فريدوني