سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2000 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با حضور دکتر نوربخش مدیر عامل تأمین اجتماعی کشور، کلنگ درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی داراب به زمین زده شد

    شناسه : 482 ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰ 1065 بازدید ارسال توسط :

    پس از سال ها چشم انتظاری مردم و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی،کلنگ درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی داراب به زمین زده شد. به گزارش سایت تحلیلی خبری عصر داراب سرانجام با پیگیری های مسئولین و نهاد های مردمی شهرستان داراب و با حضور دکتر نوربخش مدیر عامل تأمین اجتماعی کشور و جمعی از […]

    با حضور دکتر نوربخش مدیر عامل تأمین اجتماعی کشور، کلنگ درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی داراب به زمین زده شد
    پ
    پ

    پس از سال ها چشم انتظاری مردم و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی،کلنگ درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی داراب به زمین زده شد.

    به گزارش سایت تحلیلی خبری عصر داراب سرانجام با پیگیری های مسئولین و نهاد های مردمی شهرستان داراب و با حضور دکتر نوربخش مدیر عامل تأمین اجتماعی کشور و جمعی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی استان فارس کلنگ درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی داراب به زمین زده شد.
    دکتر نوربخش در خصوص درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی داراب گفت: سابقه درمانگاه داراب به ۲۰ سال قبل بر می گردد ،این مرکز درمانی بر اساس گزارش مدیر درمان استان در ۲ سال راه اندازی خواهد شد اما من همین جا به شما قول می دهم که بعد از یک ماه که عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه و انتخاب پیمانکار طول خواهد کشید در عرض ۱۴ یا ۱۵ ماه این مرکز درمانی افتتاح خواهد شد. این را به این دلیل عرض می کنم که در دولت تدبیر و امید، راهبرد اینست که قولی داده نشود که امکانش وجود ندارد و کارشناسی لازم نشده باشد، اگر قولی داده می شود متهد به انجام آن هستیم، بعنوان نمونه پروژه ای که در یکی از شهرستان های لرستان در دهه فجر ۹۳ شروع شد در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد و یا بیمارستان آبادان پس از ۲٫۵ سال به بهره برداری خواهد رسید که نشان می دهد که اگر قولی داده می شود قبلاً کارشناسی شده و تأمین مالی شده باشد و قتی که مطالبه ای برای مردم ایجاد می شود به آن وعده عمل شود. با تمهیداتی که اندیشیده شده این پروژه ۵ ماه زودتر به بهره برداری برسد و مورد بهره برداری مردم قرار گیرد. وی سطح زیر بنای این درمانگاه ۲۲۰۰ متر مربع اعلام کرد که با اعتبار ۷۳ میلیارد ریالی این سازمان در ۱۵ ماه ساخته خواهد شد.
    وی در خصوص حضور در داراب گفت: با درخواست جناب آقای احمدی نماینده شهرستان های داراب و زرین دشت که از بنده خواستند تا شخصاً در مراسم کلنگ زنی این درمانگاه شرکت کنم در این مراسم حضور یافتم .

    ثبت دیدگاه

    5 دیدگاه برای “با حضور دکتر نوربخش مدیر عامل تأمین اجتماعی کشور، کلنگ درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی داراب به زمین زده شد”
    1. سلام مسیولین مرتبط خدا قوت

      • جهت تحقق این امر در محور مسولین مرتبط نماینده محترمان هستند.
        سپاس از دولت تدبیر و امید و حمایت های فرماندار و امام جمعه محترم.

    2. سلام
      جناب سر دبیر
      جا داشت از تلاشهای دکتر احمدی نماینده محبوب که الحق به گفته تمام مسولين تامین اجتماعی اگر نبود پیگیری شدید ایشان به آين زودی کلنگ نمی خورد
      و فرماندار و دیگر مسولين هم تقدیر میشود

      وقتی مسولين استاني و کشوری از نماینده و مسولیت قدر دانی میکنند که فایل صوتی آن موجود هست چرا شما به عنوان خبرنگار این کار نمی کنید اگر دلیل خاصی دارد بگيد

      • سلام و سپاس
        در پاسخ باید عرض کنم که این سایت قدردان زحمات همه کسانی که در به ثمر نشستن این پروژه مهم سهیم بوده اند اعم از نماینده محترم و سایر دلسوزان شهرستان می باشد، منتها چون در روز اجرای مراسم ، خبرنگار سایت عصر بدلیل عدم اطلاع رسانی به موقع دست اندرکاران حضور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی قدری دیر به مراسم در سالن فرمانداری رسید فقط توانست صحبت های آقای نوربخش را شنیده و نسبت به پوشش خبری آن اقدام نماید. ای کاش دوستان عزیزی که برنامه مراسم را تنظیم کرده بودند قبلاً برنامه های جناب مدیر عامل و محل های حضور ایشان را اعلام می کردند. در پیامک های ارسالی آنهم نه از طرف نماینده محترم بلکه برخی دوستان فقط به کلنگ زنی اشاره شده بود و هیچ اطلاع رسانی در خصوص جلسه در فرمانداری صورت نگرفته بود. به همین دلیل هم خبرنگار عصر داراب در زمانی به سالن مراسم رسید که سخنان نماینده، فرماندار، مسولین محترم تأمین اجتماعی استان به پایان رسیده بود.

        • با سلام و احترام خدمت سردبیر محترم.
          بنظر بنده که حتی یک خبرنگار هم نیستم متن بالای شما صرفا یک توجیه است.
          زیرا روح سماجت و پیگیری مسایل از وظایف ذاتی هر خبرنگار است و این توضیح شما باید از یک شهروند شنیده شود نه یک خبرنگار.
          اینکه یک خبرنگار بگوید به من پیامک نزده اند، یا اینکه من در جریان نبوده ام بنظر جالب بنظر نمی رسد.
          بهرحال قصد هیچ گونه غرضی نسبت به سایت عزیز نوپای عصر داراب ندارم و قدردان شما عزیزان عرصه خبرنگاری نیز هستم.
          امیدوارم در اعتلای سطح فرهنگی داراب عزیز همگی با همدلی و همزبانی کوشش کنیم.