جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با حضور اعضا خیرین بدون مرز نیوزیلند؛ کلنگ مرکز مراقبت از کودکان ذهنی و جسمی داراب به زمین زده شد

    شناسه : 1326 ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۷:۱۹ 821 بازدید ارسال توسط :

    آئین کلنگ زنی بزرگترین پروژه خیر ساز شهرستان داراب با حضور خیراندیش دارابی عضو و مؤسس خیرین بدون مرز کشور نیوزیلند در روز یکشنبه ۱۲ مهرماه برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب؛ بابک سرفراز خیر دارابی و مؤسس خیرین بدون مرز کشور نیوزیلند که به همراه یکی دیگر از اعضا این خیریه […]

    با حضور اعضا خیرین بدون مرز نیوزیلند؛ کلنگ مرکز مراقبت از کودکان ذهنی و جسمی داراب به زمین زده شد
    پ
    پ

    آئین کلنگ زنی بزرگترین پروژه خیر ساز شهرستان داراب با حضور خیراندیش دارابی عضو و مؤسس خیرین بدون مرز کشور نیوزیلند در روز یکشنبه ۱۲ مهرماه برگزار شد.
    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب؛ بابک سرفراز خیر دارابی و مؤسس خیرین بدون مرز کشور نیوزیلند که به همراه یکی دیگر از اعضا این خیریه جهت آغاز عملیات اجرایی مجتمع توانبخشی کودکان ناتوان جسمی و ذهنی به داراب سفر کرده در آئین کلنگ زنی این مجتمع گفت: هر چند مدتی از داراب دور بودیم اما قلب ما در داراب می تپد. , وی در ادامه افزود: با توکل به خدا و با حمایت دوستان خوبی که در نیوزیلند و در داراب داریم تصمیم گرفتیم تا یک مؤسسه ای در داراب افتتاح کنیم که مورد نیاز کودکان کم توان ذهنی و جسمی است و به صورت استاندارد های جهانی ساخته و اداره و شود و مرکزی باشد که بتواند در آینده خودگردانی کند و بچه های بی سرپرست و بچه هایی که واقعاً توانایی های جسمی و ذهنی کافی ندارند را زیر پوشش خود بگیرد تا گونه کودکان بتوانند در جامعه زندگی کنند و به آنها یک کمک هایی داده شود.
    در ادامه این مراسم آقای پیتر کوپر از اعضا اصلی خیرین بدون مرز نیوزیلند در سخنانی با ترجمه مهندس سرفراز گفت:
    تشکر می کنم از شما که حمایت می کنید از خیرین بای سکدا(مؤسه خیرین بدون مرز)، نام من پیتر کوپر هست، یکی از ۴ هسته خیرین بایسکدا که محل آن در اکلند نیوزیلند است، ما یک هسته ۴ نفره در این مجتمع خیریه داریم که آقای بابک سرافراز آنرا سازماندهی کرده است، وی رؤیایی داشته که در تمام دنیا که به کودکان ناتوان جسمی و ذهنی کمک شود. به همین دلیل است که در تبلیغات آنرا خیرین بدون مرز می نامیم. ما از زمان تأسیس تا کنون در نقاط مختلف دنیا اقدام به ساخت و کمک به کودکان ناتوان در هند، کامبوج و جاهای کرده ایم. به این طریق که شروع کردیم به یک سازماندهی؛ برای اینکه از خدمات کمپانی ها و بیزینس هایی که وجود داشتند بتوانیم کمک دریافت کنیم علاوه بر کمکی که خودمان می کنیم و توانستیم سازماندهی کنیم و پس از شروع کمک های بیشتری از سایر سازمان ها و نهادها به ما شد.
    پیتر کوپر در ادامه به پروژه ای که در داراب ساخته خواهد شد اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه یک پروژه بزرگ در داراب است که سود آن به هیچ سازمانی نمی رسد، ما فقط ساخته و به نیروهای محلی تحویل می دهیم. به همین دلیل این خیرین بدون مرز درگیر هیچ مرزی برای کمک به بچه های ناتوان نیستند و همچنان که ما این مجتمع را خارج ار محل خودمان می سازیم از آدم های بخشنده و مهربانی از ایران و همه کشورهای دنیا برای تأمین منابع مالی این پرورشگاه کمک می گیریم. با این دیدگاه ما کمک مادی و معنوی برای ساختن این چنین فضاها و کمک های اینچنینی در جاهای دیگرکردیم. ما دیدگاهی داریم که در تمام قاره های دنیا با کمک و حمایت مردمان شریفی چون شما ار سراسر دنیا یک اینجور مرکزی بسازیم و ما حتماً موفق می شویم و پیروزیم.
    در ادامه مهندس سرفراز طراح پروژه نیز گفت: این پروژه، مرکزی برای نگهداری، توانبخشی و حمایت از کودکان بیمار جسمی و ذهنی است که بارویکرد مشارکت نهادهای مردم نهاد و رویکرد علمی ساخته خواهد شد. زمین محل احداث پروژه خیابان آبشار است و کاربری فضا درمانی است. وسعت زمین ۳۲۰۰ متر که طراحی در ۲۵۰۰ متر و در دو طبقه با دو رویکرد کلی؛ نگهداری کودکان و توانبخشی آنها و ایجاد اشتغال برای بخشی از جامعه که تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام واقع می شوند انجام شده است تا بتوانند هم خدمات به بچه هایی که ناتوان هستند و هم بتواند درآمدی برای خود مؤسسه باشد و هم ایجاد اشتغال نماید.

    بابک سرفراز نیک اندیش دارابی مقیم نیوزیلند در محل پروژه  و  قبل از  کلنگ زنی  سجده شکر بجا آورد و بر خاک  سرزمین مادری خود بوسه زد.

    ثبت دیدگاه

    6 دیدگاه برای “با حضور اعضا خیرین بدون مرز نیوزیلند؛ کلنگ مرکز مراقبت از کودکان ذهنی و جسمی داراب به زمین زده شد”
    1. مرحبا به همت و غیرت مردمان با شرف مخصوصا آقای سرفراز و همه خیرین داراب عزیز

    2. سلام
      عالی بود . ممنون از اطلاع رسانیتون – خدا خیر و پاداش بی پایان دهد خیرین نیک اندیش داراب

    3. آفرین به همت ایشان

    4. خیلی عالی بود واقعاً دست همتون درد نکنه و خسته نباشید خداکنه همیشه اینطوری باشه ممنونم از اقای بابک سرفرازی و اقای پیتر کوپر و اقای بهداد سرفرازی عالی عالی عالی…موفق باشین

    5. بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند

      با تشکر از جناب اقای بابک سرفرازی گرد آورنده ی این مجموعه و با تشکر از پیتر کوپر و مهندس بهداد سرفرازی
      به امید روزی که معلولیت محدودیت نباشد

    6. رفت حج هزار بار . راه کوتاه تری نیز تا خدا هست. خدا که در همین نزدیکیست کجادنبالش میگردی …