سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • بازدید کارشناسان از از طرح پهنه بندی مزارع و باغات شهرستان داراب

    شناسه : 3039 ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 754 بازدید ارسال توسط :

    طرح های پهنه بندی مزارع و باغات ( پارسل ) و طرح امید مدیریت جهاد کشاورزی داراب مورد بازدید بازرس سازمان جهاد کشاورزی فارس قرار گرفت. به  گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی داراب؛ در این برنامه مستندات و مدارک هر مسئول پارسل در مراکز خدمات مورد بررسی و تجزیه و […]

    بازدید کارشناسان از  از طرح پهنه بندی مزارع و باغات شهرستان داراب
    پ
    پ

    طرح های پهنه بندی مزارع و باغات ( پارسل ) و طرح امید مدیریت جهاد کشاورزی داراب مورد بازدید بازرس سازمان جهاد کشاورزی فارس قرار گرفت.

    به  گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی داراب؛ در این برنامه مستندات و مدارک هر مسئول پارسل در مراکز خدمات مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته و از مزارع تحت پوشش کارشناسان مسئول طرح امید از نزدیک بازدید بعمل آمد. مهندس عرب بازرس سازمان جهاد کشاورزی فارس اظهار داشت:  در این بازدیدها و ملاک های ارزیابی مسئولین طرح امید در قالب فرم های از قبل تهیه شده تکمیل می گردد و به سازمان جهاد کشاورزی ارائه می گردد.

    لازم به ذکر است شهرستان داراب از لحاظ کشاورزی به ۳۷ پهنه ( پارسل ) تقسیم بندی گردید که هر پارسل توسط یک کارشناس کشاورزی مدیریت می گردد و مدیر پارسل مسئولیت کلیه امور کشاورزی منطقه تحت پوشش خود را بر عهده دارد. ودر قالب طرح امید نیز ۴۲ مزرعه و باغ در مناطق مختلف شهرستان تحت نظارت کارشناسان قرار دارد. که هدف انتقال مطالب و نکات فنی بر مزارع و باغات و  به نوعی علمی کردن مزارع می باشد .

    IMG-20160416-WA0003 IMG-20160416-WA0002

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.