جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • بازدید معاون پژوهشی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس از پژوهش سرای آموزش و پرورش داراب

    شناسه : 2365 ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱:۵۰ 1238 بازدید ارسال توسط :

    دکتر احمدی معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش فارس از مدرسه شهید نیک منش و پژوهش سرای آموزش و پرورش داراب بازدید کرد. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش داراب؛  معاون پژوهشی اداره کل با اشاره به نظام آموزشی کشور اظهار داشت : امروز نظام آموزش […]

    بازدید معاون پژوهشی و نیروی انسانی اداره کل  آموزش  و پرورش فارس از پژوهش سرای آموزش و پرورش داراب
    پ
    پ

    دکتر احمدی معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش فارس از مدرسه شهید نیک منش و پژوهش سرای آموزش و پرورش داراب بازدید کرد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش داراب؛  معاون پژوهشی اداره کل با اشاره به نظام آموزشی کشور اظهار داشت : امروز نظام آموزش و پرورش سایر کشور ها حافظه محور نیست و بر همین اساس ما نیز باید به همین سمت حرکت کنیم و کارهای پژوهشی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
    وی  در ادامه گفت : باید تغییر ایجاد شود و سند تحول بنیادین امر بسیار مهمی بود که بخش از آن انجام گرفته است و بخش از سند تحول عملی نشده است.
    دکتر احمدی با تاکید بر قانون مداری اضافه کرد : ساماندهی نیروها در چهارچوب شیوه نامه می باید انجام شود و مبنای کار هم خود ادارات شهرستان ها قرار گرفته اند.

    معاون پژوهشی اداره کل ، ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان آموزش و پرورش داراب گفت : آموزش و پرورش داراب با توجه به موقعیت استراتژیک آن و مدیران توانمند در بسیاری از زمینه ها حرف اول را می زند .

    روح الله فیروزی در ابتدای این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور ارزشمند معاون اداره کل و همراهان گفت: نداشتن منابع مالی و درآمد اختصاصی از بزرگترین مشکلات آموزش و پرورش است و این مدیریت در راستای مرتفع نمودن مشکلات ، سه هدف را دنبال می کند. ایجاد درآمد های اختصاصی، پروژه های درحال ساخت و تکریم جایگاه معلمان از اهداف این مدیریت است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.