پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • بازدید فرماندار ویژه شهرستان داراب از کارخانه مانیذ لبن

    شناسه : 13163 ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ 1212 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب، اصغر فرودی معاون استاندار وفرماندار ويژه داراب به همراه جمعی از رؤسا وکارشناسان ادارات واعضای کارگروه رفع موانع تولید از کارخانه مانیذلبن واقع در شهرک صنعتی داراب بازدید نمود. نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به شعار سال […]

    بازدید فرماندار ویژه شهرستان داراب از کارخانه مانیذ لبن
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب، اصغر فرودی معاون استاندار وفرماندار ويژه داراب به همراه جمعی از رؤسا وکارشناسان ادارات واعضای کارگروه رفع موانع تولید از کارخانه مانیذلبن واقع در شهرک صنعتی داراب بازدید نمود.

    نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به شعار سال اظهار نمود: کار گروه رفع موانع تولید در شهرستان از سال گذشته بسیار فعال ودر استان جزء کار گروه‌های موفق وسرآمد بوده است وتاکنون موانع بسیاری را از مسیر تولید وسرمایه گذاری در شهرستان برداشته است.

    فرودی تصریح کرد: کارخانه لبنیات مانیذلبن چندین سال است که به دلیل مشکلات و موانع متعدد چرخ تولید آن از کار افتاده و متروکه شده است، از دی ماه سال گذشته با همکاری نماينده محترم شهرستان در مجلس، مجموعه دادگستری، بانک‌ها ومجموعه اداري شهرستان جلسات‌ متعددی جهت جذب سرمایه گذار جدید ورفع موانع جهت این کارخانه برگزار شد.

    معاون استاندار در شهرستان افزود: امروز شاهدیم که با حمایت ها و مانع زدایی ها چرخ های تولید این کارخانه در حال راه افتادن است و به زودی شاهد افتتاح مجدد، اشتغالزایی و تولید در این مجموعه خواهیم بود.

    وی در پایان اضافه نمود: چند کارخانه و کارگاه تعطیل شده در شهرستان نیز در دستور کار ویژه مجموعه مدیریتی شهرستان قرار گرفته است تا بزودی شاهد صدای دلنشین تولید در آنها باشیم.

    شایان ذکر است که این بازدید با حضور مسئول دفتر نماينده شهرستان، رؤسای ادارات جهاد کشاورزی، صمت، تعاون کار رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، جانشین فرمانده انتظامی، شهرک صنعتی، مالک سابق کارخانه، نماینده سرمایه گذار جدید، از این کارخانه بازدید شد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.