جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • ایستگاه تحقیقات کشاورزی داراب بعنوان ایستگاه برتر کشور معرفی شد

    شناسه : 5701 ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰:۵۲ 1287 بازدید ارسال توسط :

    در مراسمی با حضور وزرای کشاورزی و علوم، تحقیقات و فناوری، ایستگاه تحقیقات کشاورزی داراب بعنوان ایستگاه برتر معرفی شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل ازروابط عمومی جهادکشاورزی داراب؛ ایستگاه تحقیقات کشاورزی داراب از لحاظ شاخصهای پژوهشی و عملکردی بعنوان ایستگاه برتر کشور به انتخاب و معرفی گردید . معاونت […]

    ایستگاه تحقیقات کشاورزی داراب بعنوان ایستگاه برتر کشور معرفی شد
    پ
    پ

    در مراسمی با حضور وزرای کشاورزی و علوم، تحقیقات و فناوری، ایستگاه تحقیقات کشاورزی داراب بعنوان ایستگاه برتر معرفی شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل ازروابط عمومی جهادکشاورزی داراب؛ ایستگاه تحقیقات کشاورزی داراب از لحاظ شاخصهای پژوهشی و عملکردی بعنوان ایستگاه برتر کشور به انتخاب و معرفی گردید .

    معاونت تحقیقات کشاورزی داراب با اعلام این خبر افزود: بمناسبت هفته پژوهش جلسه ای با حضور وزرای جهاد کشاورزی و آموزش عالی و معاونین وزارت خانه و دیگر مسئولین و محققین کشور به منظور تجلیل از پژوهشگران و ایستگاه های برتر در سازمان تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار و ایستگاه تحقیقات کشاورزی داراب از لحاظ شاخصهای پژوهشی و عملکردی بعنوان ایستگاه برتر کشور معرفی گردید و توسط مقام عالی وزارت ، از مجموعه تحقیقات داراب با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.

    توکلی بیان داشت امروزه این مجموعه تحقیقاتی ارزشمند در بخش به نژادی با معرفی و تولید ارقام جدید گندم ، جو ، پنبه و دانه های روغنی با رویکرد مقاومت به خشکی و افزایش بهره وری در واحد سطح و تولید هسته های بذری برای ۵ استان همجوار توانسته است گام موثری در پایداری تولید کشور بردارد . همچنین در بعد به زراعی با انجام طرحهای تحقیقاتی کاربردی و مشکل محور، خصوصا در زمینه کشاورزی حفاظتی و انتقال دانش فنی به کشاورزان استان بعنوان یکی از ایستگاههای مهم کشور محسوب می گردد .

    img-20161218-wa0019 img-20161218-wa0020 img-20161218-wa0022 img-20161218-wa0023

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “ایستگاه تحقیقات کشاورزی داراب بعنوان ایستگاه برتر کشور معرفی شد”
    1. سلام. درود بر زحمتکشان این عرصه.