سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مردم داراب در تاسوعا و عاشورا حسینی، ۹۰ هزار سی سی خون اهدا کردند

    شناسه : 4955 ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹ 902 بازدید ارسال توسط :

    مردم داراب در روزهای عزای سیدالشهدا  با تأسی به آن امام شهید، با اهدا خون به  کمک  بیماران نیازمند به این مایع حیاتی شتافتند. جلیل خوشحال مدیر  پایگاه انتقال خون داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب نیوز  با تشکر از اهدا کنندگان خون گفت: مردم داراب با حضور در پایگاه های سیار انتقال خون […]

    مردم داراب در تاسوعا و عاشورا حسینی، ۹۰  هزار سی سی خون اهدا کردند
    پ
    پ

    مردم داراب در روزهای عزای سیدالشهدا  با تأسی به آن امام شهید، با اهدا خون به  کمک  بیماران نیازمند به این مایع حیاتی شتافتند.

    جلیل خوشحال مدیر  پایگاه انتقال خون داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب نیوز  با تشکر از اهدا کنندگان خون گفت: مردم داراب با حضور در پایگاه های سیار انتقال خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، ۹۰ هزار سی سی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند. وی    ضمن تشکر و قدر دانی از مردم شریف شهرستان بخاطر اهدای خون خود در این دو روز به نیازمندان از مردم در خواست نمود در تمام فصول سال با مراجعه به پایگاه های انتقال خون  و اهدای این مایع حیات بخش به بیمارانی که  زندگی شان  وابسته به این فراورده طبیعی است کمک نمایند.

    dsc08196-copy dsc08198-copy-copy dsc08200-copy

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “مردم داراب در تاسوعا و عاشورا حسینی، ۹۰ هزار سی سی خون اهدا کردند”
    1. بنده به عنوان یک همشهری از جناب آقای خوشحال مدیر پایگاه انتقال خون وهمچنین پرسنل پایگاه تشکر ویژه دارم امیدوارم در این کار خدا پسندانه همیشه خداوند یارشان باشد.