سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اهدای ۲۰ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال به نوعروسان/ از گروه های جهادی داراب تقدیر شد

    شناسه : 14047 ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۱۱ 458 بازدید ارسال توسط :

    اهدای ۲۰ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال به نوعروسان/ از گروه های جهادی داراب تقدیر شد   به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز،  مدیر گروه جهادی سردار شهید سید عبدالکریم قدسی در گفتگو با خبرنگار عصر داراب نیوز با اعلام این خبر افزود: در سالروز تاسیس بسیج سازندگی تعداد ۲۰ […]

    اهدای ۲۰ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال به نوعروسان/ از گروه های جهادی داراب تقدیر شد
    پ
    پ

    اهدای ۲۰ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال به نوعروسان/ از گروه های جهادی داراب تقدیر شد

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز،  مدیر گروه جهادی سردار شهید سید عبدالکریم قدسی در گفتگو با خبرنگار عصر داراب نیوز با اعلام این خبر افزود: در سالروز تاسیس بسیج سازندگی تعداد ۲۰ سری جهیزیه اهدا گردید. هر سری جهیزیه ۱۱ قلم جنس ضروری و به ارزش ریالی کل اهدایی ۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال برآورد می گردد. این جهیزیه در رزمایش جهادگران فاطمی در مصلای داراب اهداء گردید.

    همچنین پس از برگزاری نماز جمعه از گروه های جهادی فعال شهرستان تجلیل شد.

    گفتنی است تعداد جهادگران شرکت کننده در گروه های جهادی داراب ۷۵۰ نفر بوده که در ۳۰ نقطه جغرافیایی و در مدت ۱۰ روز رزمایش، خدمت‌رسانی کرده اند.

    این رزمایش در ۱۰ عرصه از جمله فنی و عمرانی، تربیتی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دامپزشکی کشاورزی اجرا شد.

    لازم به ذکر است در داراب ساخت تعداد ۱۸۰ خانه پیش بینی شده که توسط گروه‌های جهادی انجام شود و اکنون ۶ خانه به ۶ گروه جهادی سپرده شده تا از صفر تا صد و در مدت ۴ ماه تحویل دهند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.