سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اهدای دو سری جهیزیه کامل از طرف موسسه عترت فاطمی تهران به دو نوعروس سادات دارابی

    شناسه : 1399 ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 988 بازدید ارسال توسط :

    مدیر کمیته امداد شهرستان داراب از اهدای دو سرویس جهیزیه کامل که شامل یک دستگاه یخچال ، ماشین لباس شوئی، اجاق گاز، سرویس ظروف آشپزخانه و تخته فرشی نفیس که از طرف موسسه عترت فاطمی مستقر در تهران حامی ایتام سادات می باشد به دو نوعروس تحت حمایت این شهرستان خبر داد. به گزارش عصر […]

    اهدای دو سری جهیزیه کامل از طرف موسسه عترت فاطمی تهران به دو نوعروس سادات دارابی
    پ
    پ

    مدیر کمیته امداد شهرستان داراب از اهدای دو سرویس جهیزیه کامل که شامل یک دستگاه یخچال ، ماشین لباس شوئی، اجاق گاز، سرویس ظروف آشپزخانه و تخته فرشی نفیس که از طرف موسسه عترت فاطمی مستقر در تهران حامی ایتام سادات می باشد به دو نوعروس تحت حمایت این شهرستان خبر داد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد شهرستان داراب، سعید عطوفت شعار اظهار داشت : خیریه «عترت فاطمی» خیریه‌ای خوش نام و قدیمی است این خیریه یک فرق بزرگ با بقیه خیریه ها دارد؛ افراد تحت حمایت این خیریه فقط و فقط از سادات هستند!
    وی ارزش ریالی این دو سری جهیزیه اهدایی این خیریه خوش نام را بالغ بر ۱۶ میلیون تومان اعلام کرد.
    عطوفت شعار در ادامه افزود: این موسسه علاوه بر جهیزیه سادات یتیم در مواردی دیگر از قبیل ایام نوروز و سایر اعیاد ملی و مذهبی با اهدا سبدهای کالایی از سادات یتیم دستگیری می کنند.
    کمیته امداد در طول سال نیز علاوه بر پرداخت مبلغ ماهیانه به ایتام در برآوردن آرزوهای دیگر مایحتاج زندگی ایتام همچون لوازم‌التحریر، مواد خوراکی، پوشاک، جهیزیه، پرداخت شهریه تحصیلی و به تهیه لوازم زندگی آنان کمک می‌کنند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.