سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آموزش و پرورش داراب آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی/ ۳۵ مدرسه در طرح اسکان فرهنگیان پذیرای مسافرین نوروزی است

    شناسه : 6833 ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸ 2299 بازدید ارسال توسط :

    با آغاز تعطیلات نوروزی و شروع مسافرت هموطنان بویژه فرهنگیان؛ ستاد اسکان مسافرین نوروزی اداره آموزش و پرورش داراب  با تمامی امکانات موجود، برای میزبانی و خدمات رسانی به مهمانان نوروزی بویژه فرهنگیان برنامه ریزی ویژه ای کرده است. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ فیروزی رئیس آموزش پرورش داراب گفت: آموزش و […]

    آموزش و پرورش داراب آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی/ ۳۵ مدرسه در طرح اسکان فرهنگیان پذیرای مسافرین نوروزی است
    پ
    پ

    با آغاز تعطیلات نوروزی و شروع مسافرت هموطنان بویژه فرهنگیان؛ ستاد اسکان مسافرین نوروزی اداره آموزش و پرورش داراب  با تمامی امکانات موجود، برای میزبانی و خدمات رسانی به مهمانان نوروزی بویژه فرهنگیان برنامه ریزی ویژه ای کرده است.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ فیروزی رئیس آموزش پرورش داراب گفت: آموزش و پرورش داراب با ۳۵ آموزشگاه با تجهیزات و امکانات مناسب از ۲۸ اسفند ۹۵  تا ۱۲ فروردین ۹۶ از میهمانان نوروزی میزبانی می کند. همچنین گردشگران می توانند از باشگاه فرهنگیان با سرویس دهی مطلوب و تخفیف های مناسب در این ایام استفاده کنند.

    کشاورز دبیر ستاد اسکان شهرستان نیز گفت: امسال  مدارس طرح اسکان در دو گروه الف و ب تقسیم بندی  شده اند. گروه الف  شامل  کلاس هایی هستند که به همه ی امکانات از جمله  تلویزیون، فرش، پتو، بالش و یخچال بصورت جداگانه مجهز می باشند. از مدارس در گروه الف میتوان به مدرسه بنت الهدی صدر و راهنمایی دخترانه شاهد اشاره کرد.

    در گروه بم آوزشگاه هایی  قرار دارند که  از امکانات کمتری برخوردار هستند و در این مدارس از یخچال، تلویزیون و…به صورت مشترک استفاده می شود.

    وی در پایان افزود : بیش از پنج هزار بسته پذیرایی جهت استقبال از مهمانان نوروزی درآموزشگاه های محل اسکان  توزیع شده است.

    گفتنی است ستاد مرکزی اسکان آموزش و پرورش داراب در ساختمان مدیریت  این اداره واقع  در خیابان برق، سه راه آموزش و پرورش قرار دارد.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.