پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • امام جمعه داراب مطرح کرد: نامگذاری روز قدس، در حقیقت، نمادی از مقاومت همه مظلومان عالم علیه مستکبران بود  

    شناسه : 13979 ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۱۹ 554 بازدید ارسال توسط :

    امام جمعه داراب مطرح کرد: نامگذاری روز قدس، در حقیقت، نمادی از مقاومت همه مظلومان عالم علیه مستکبران بود   به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، حجه الاسلام خسروی در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، با اشاره به سخنان امام خمینی(ره)در صحیفه نور مبنی بر آماده سازی زمینه عملی ظهور گفت: ای مسلمین و […]

    امام جمعه داراب مطرح کرد: نامگذاری روز قدس، در حقیقت، نمادی از مقاومت همه مظلومان عالم علیه مستکبران بود   
    پ
    پ

    امام جمعه داراب مطرح کرد: نامگذاری روز قدس، در حقیقت، نمادی از مقاومت همه مظلومان عالم علیه مستکبران بود

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، حجه الاسلام خسروی در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، با اشاره به سخنان امام خمینی(ره)در صحیفه نور مبنی بر آماده سازی زمینه عملی ظهور گفت: ای مسلمین و منتظران امام زمان (عج) شما تکلیف دارید و با تسبیح گفتن و نشستن در خانه و با گفتن «عجل علی ظهورک» امر ظهور اتفاق نمی افتاد بلکه باید در میدان عمل و با اتحاد زمینه عملی ظهور را آماده کنید تا ان شاءالله امر مبارک ظهور، عملی گردد.

    خطیب نماز جمعه، روز قدس را روز حمایت و همراهی با مظلومین دانست و افزود: آنها گرفتار ظلم و ظالمینند. امروزه شاهدیم که مبارزه با اسرائیل، در حقیقت مبارزه علیه استکبار و نظام سلطه فراگیر در جهان است.

    وی با بیان اینکه نامگذاری روز قدس توسط حضرت امام خمینی (ره) برکات فراوانی داشته است عنوان کرد: این اقدام تاریخی در حقیقت، نمادی از مقاومت همه مظلومان عالم علیه مستکبران بود  و از دیگر برکات آن این بود که امام(ره) هم قدس و هم مردم مظلوم فلسطین را از غربت و مظلومیت و فراموشی نجات داد.

    حجه الاسلام خسروی افزود: از دیگر برکات این نامگذاری تعمیم موضوع قدس از یک موضوع ملی به یک راهبرد اعتقادی و جهانی است.

    امام جمعه داراب ضمن تقدیر و تشکر از همه شیرزنان و غیور مردان دارابی اظهار داشت: بار دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس، حماسه کم نظیری در تاریخ داراب رقم زدند که برآورد ها نشان از باشکوه تر برگزار شدن این مراسم به نسبت سال های قبل دارد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.