شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • افشانی استاندار جدید فارس:توسعه متوازن استان اولویت من است

    شناسه : 370 ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۲۵ 633 بازدید ارسال توسط :

    افشانی استاندار جدید فارس با بیان اینکه امروز وحدت باید به عنوان اولویت در استان فارس مد نظر قرار داشته باشد، گفت: من شناخت کاملی از استان فارس دارم، چرا که سال‌ها در بخش‌های مختلف این استان فعالیت داشته‌ام. وی ادامه داد: به لحاظ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و … فارس را می‌شناسم و از امروز […]

    افشانی استاندار جدید فارس:توسعه متوازن استان اولویت من است
    پ
    پ

    افشانی استاندار جدید فارس با بیان اینکه امروز وحدت باید به عنوان اولویت در استان فارس مد نظر قرار داشته باشد، گفت: من شناخت کاملی از استان فارس دارم، چرا که سال‌ها در بخش‌های مختلف این استان فعالیت داشته‌ام.
    وی ادامه داد: به لحاظ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و … فارس را می‌شناسم و از امروز به بعد باید تمام صحبت‌ها و اختلافات گذشته کنار گذاشته شود.
    استاندار فارس تاکید کرد: فارس، ایران قدیم است؛ مرکزیت به جا مانده از یک کشور کهن با چند هزار سال تمدن را دارد و شیراز نیز شهر ایمان، ادب و شاهچراغ(ع) است.
    افشانی ادامه داد: همه ما باید ید واحد برای پیشرفت و توسعه استان فارس و رسیدن به موفقیت‌های بیشتر شویم.
    وی یادآور شد: مردم به اندازه کافی مشکلات دارند و ما نباید با طرح مباحث مختلف، مشکلات مردم را افزایش دهیم.
    استاندار فارس با بیان اینکه وقت خودمان را صرف حاشیه‌سازی در استان نکنیم، گفت: هیچ‌گونه پیشرفت و موفقیتی حاصل نمی‌شود مگر اینکه اتحاد، وحدت و همدلی در استان وجود داشته باشد.
    افشانی تصریح کرد: با تعامل و همدلی، توسعه و پیشرفت استان را آغاز می‌کنیم و در این میان برنامه‌ها و اولویت‌های دولت را مد نظر قرار می‌دهم.
    وی تاکید کرد: آموزش و پرورش اولین و مهمترین اولویت من در استان فارس است و پس از آن با توجه به اینکه فارس استانی دامپروری و کشاورزی است، مباحث مربوط به خشکسالی را پیگیری می‌کنم.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.