پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اطلاعیه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان داراب/ در هفته پیش رو کلیه اصناف بجز مشاغل پرخطر اجازه فعالیت دارند

    شناسه : 12218 ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 1628 بازدید ارسال توسط :

    در پی تعطیلی های مکرر اصناف و بازار بخاطر گسترش ویروس کرونا در داراب، ستاد کرونای شهرستان داراب در اطلاعیه ای شروع مجدد فعالیت کسبه و بازاریان را با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام نمود. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان داراب متن اطلاعیه به […]

    اطلاعیه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان داراب/ در هفته پیش رو کلیه اصناف بجز مشاغل پرخطر اجازه فعالیت دارند
    پ
    پ

    در پی تعطیلی های مکرر اصناف و بازار بخاطر گسترش ویروس کرونا در داراب، ستاد کرونای شهرستان داراب در اطلاعیه ای شروع مجدد فعالیت کسبه و بازاریان را با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام نمود.

    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان داراب متن اطلاعیه به شرح زیر است:
    ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم محترم و شریف شهرستان داراب باستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا به ویژه بازاریان و کسبه محترم و همچنین قدردانی از تلاش کلیه اعضاء ستاد در حوزه های پیشگیری ،مقابله و درمان، با عنایت به تاثیرات مثبت اجرای محدودیت های هفته های اخیر که منجربه روند رو به کاهش مبتلایان بستری شده است.
    ✅ *لذا در هفته پیش رو کلیه اصناف بجز مشاغل پرخطر با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت ۸صبح تا ساعت ۱۸ (۶عصر) اجازه فعالیت دارند. (اصناف ضروری شامل محدودیت ساعت نمی شوند)*
    🛑❌ بدیهی است که مجوز‌ فوق‌ تنها تاتاریخ ۱۳۹۹/۹/۲۸ می باشد و جهت هفته های آتی بر اساس وضعیت شهرستان مجددا تصمیم گیری خواهد شد.
    ✅ لذا از کلیه همشهریان عزیز خواهشمند است با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و همکاری در طرح محله محور سردار حاج قاسم سلیمانی، درمقابله با این ویروس منحوس، مسئولین و کادر درمان را یاری نمایند.

    ✳️ *ضمن تشکر مجدد از‌مردم فهیم شهرستان داراب، با توجه به اطلاعیه فوق ، مصوبات ذیل اعلام و لازم الاجرا می باشد:*
    ۱️⃣ مشاغل پر خطر همچون استخر ، سینما، تالار های پذیرایی وباغات مجالس، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، جمعه بازارها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا کماکان تعطیل می باشد.
    ۲️⃣ کلیه تجمعات، همایش ها و برگزاری هر گونه اجتماع ممنوع می باشد.
    ۳️⃣ برگزاری مراسم عروسی و ترحیم ممنوع می باشد.
    ۴️⃣ آموزش همچنان بصورت مجازی و کلیه مدارس و آموزشگاه ها تعطیل می باشد.
    ۵️⃣ باشگاه ها و سالن های ورزشی تعطیل و صرفا زمین های روباز اجازه فعالیت دارند.
    ۶️⃣ ادارات متولی نظارت، نسبت به افزایش اکیپ های بازرسی از صنوف، نانوایی ها، پمپ بنزین ها و سایر مشاغل مجاز اقدام و با متخلفین قاطعانه برخورد نمایند.
    ۷️⃣ در کلیه ادارات، بانک ها و اصناف صرفا در صورت داشتن ماسک خدمات ارائه می شود.
    ۸️⃣ نماز جماعت کماکان تعطیل و برگزاری نماز جمعه بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس انجام می پذیرد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.