چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اطلاعیه اتاق اصناف و اداره صمت در خصوص منع پذیرش عروس توسط آرایشگاه ها زنانه و تزیین ماشین عروس توسط گل فروشی ها

    شناسه : 11364 ۰۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ 644 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز اتاق اصناف و اداره صمت با انتشار اطلاعیه ای خواستار منع پذیرش عروس توسط آرایشگاههای زنانه و تزیین ماشین عروس توسط گل فروشی ها شد. متن اطلاعیه بدین شرح است: به استحضار شهروندان فهیم و محترم می رساند در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با تصویب ستاد […]

    اطلاعیه اتاق اصناف و اداره صمت در خصوص منع پذیرش عروس توسط آرایشگاه ها زنانه و تزیین ماشین عروس توسط گل فروشی ها
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز اتاق اصناف و اداره صمت با انتشار اطلاعیه ای خواستار منع پذیرش عروس توسط آرایشگاههای زنانه و تزیین ماشین عروس توسط گل فروشی ها شد.

    متن اطلاعیه بدین شرح است:

    به استحضار شهروندان فهیم و محترم می رساند در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با تصویب ستاد مبارزه با کرونای شهرستان و دستور دادستان محترم و اقدامات لازم اداره صمت و اتاق اصناف و اتحادیه های مربوط آرایشگاههای بانوان از پذیرش عروس منع شده و مغازه های گل فروشی نیز ملزم می گردند از قبول سفارش گلکاری ماشین عروس خودداری نمایند.

    همچنین برگزاری هر گونه مراسم تحت هر عنوان در باغ شهری ها ممنوع می باشد. بدیهی است مقامات محترم قضایی با خاطیان به شدت برخورد خواهند نمود. لذا از کلیه واحدهای صنفی مربوطه خواهشمند است نسبت به رعایت مواردد اقدام نمایند. بار دیگر از تمامی آحاد مردم خواهشمندیم کلیه موارد بهداشتی اعم از رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک را رعایت کنند و حتی الامکان به جز مواقع لازم از ممنزل خارج نشوند. از هر گونه تجمع و ممهمانی و دورهمی خانوادگی خودداری کنید. با توکل به خداوند منان و همکاری همگان می توانیم از شیوع و گسترش ویروس مهلک کرونا جلوگیری کنیم.

    عزیزان داراب در وضعیت افزایش تعداد مبتلایان است. بیاییم همه با هم بار دیگر با عزمی جزم و برای سلامتی خود و کمک به سربازان جبهه بهداشت بکوشیم.

    اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف

    شهرستان داراب تیر ۱۳۹۹

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.