جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • استاندار فارس: خط مرزی استهبان تغییر نمی‌کند/ اینها مسائل منطقه‌ای است که برخی به آن دامن می‌زنند

    شناسه : 5565 ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۱۰ 787 بازدید ارسال توسط :

    استاندار فارس در پاسخ به برخی اظهارات در مورد تغییر خط مرزی برخی روستاهای استهبان در حاشیه خط مرزی شهرستان داراب گفت: خط مرزی، همان خط مرزی مصوب دولت است و هیچ کسی نمی‌تواند آن را تغییر دهد. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم، سیدمحمدعلی افشانی عصر  پنجشنبه ۱۸ آذرماه در […]

    استاندار فارس: خط مرزی استهبان تغییر نمی‌کند/ اینها مسائل منطقه‌ای است که برخی به آن دامن می‌زنند
    پ
    پ

    استاندار فارس در پاسخ به برخی اظهارات در مورد تغییر خط مرزی برخی روستاهای استهبان در حاشیه خط مرزی شهرستان داراب گفت: خط مرزی، همان خط مرزی مصوب دولت است و هیچ کسی نمی‌تواند آن را تغییر دهد.

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم، سیدمحمدعلی افشانی عصر  پنجشنبه ۱۸ آذرماه در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان استهبان در جمع خبرنگاران  خصوص اصلاح خط مرزی بین شهرستان های داراب و استهبان اظهار داشت: اگر هم قرار است تغییری داده شود باید استان آن را به وزارت کشور ارسال و وزارت کشور نیز تصویب و به دولت دهد و پس از آن با امضای وزیر کشور و رئیس جمهور ذیل نقشه‌های تقسیماتی با نامه ابلاغ شود.

    افشانی خاطرشان کرد:  هیچ کدام از این موضوع‌ها در مورد تغییر خط مرزی استهبان اتفاق نیفتاده و اینها مسائل منطقه‌ای است که برخی به آن دامن می‌زنند.

    گفتنی است بدلیل تغییر خط مرزی بین دو شهرستان داراب و استهبان  و تجاوز استهبان در چند نوبت به سمت شهرستان داراب، سال هاست که مردم  داراب  با ارائه ادله قانونی خواهان تغییر خط مرزی و بازگشت استهبان به مرزهای واقعی خود هستند، متأسفانه تا کنون استانداری فارس علی رغم حقانیت مدعای مردم داراب و نفوذ عده ای در تقسیمات کشوری استانداری فارس از اصلاح خط مرزی استنکاف ورزیده و از اجرای عدالت جلوگیری کرده است.

     

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “استاندار فارس: خط مرزی استهبان تغییر نمی‌کند/ اینها مسائل منطقه‌ای است که برخی به آن دامن می‌زنند”
    1. جناب استاندارعزیز.
      این موضوع خط مرزی رو لطف کنید یکبار برای همیشه حل کنید.چرا باید خط مرزی استهبان تا پشت دیوار خانه های مردم حومه داراب بیاد.مگر تقسیمات کشوری برچه اساس هست؟؟؟
      اصلا تعریف خط مرزی مگر میانگین حدفاصل دوشهرنیست؟؟؟
      درضمن جناب خبرگزار عصر داراب جسارت نباشد خبرهاتون خیلی مختصر.وسربسته.ونامفهوم هست.مثلا خط آخر خبربالا برای من که ازاون موضوع خبرندارم نامفهوم هست…..

    2. اقایان مسئولین شهرستان داراب بابا یه کم به خودتان بیائید این همه به فکر پست و مقام جنابندی سیاسی بازی نباشید داراب به این عظمتی از لحاظ تمدن وفرهنگ قدمت پیشنه یه سروگردن از استهبان بالاتر است حالا باید مسئولین شهرستان داراب دست به دست هم دهند تا هرچه زودتر این خط مرزی مشکلش حل شود

    3. زمانیکه این طرح اجرا شد مسئولین داراب خواب بودن الان که کار از کار گذشته چه فایده داره!