جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • از مدال آوران مسابقات قهرمانی فرهنگیان تجلیل شد

    شناسه : 5259 ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 683 بازدید ارسال توسط :

    طی مراسمی از قهرمانان و مدال آوران مسابقات قهرمانی آموزشگاهی استان و کشور و فرهنگیان تجلیل شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مسابقات قهرمانی آموزشگاهی استان و کشور و فرهنگیان با حضور دانش آموزان و دبیران تربیت بدنی و جمعی از مسئولین در سالن آمفی […]

    از مدال آوران مسابقات قهرمانی فرهنگیان تجلیل شد
    پ
    پ

    طی مراسمی از قهرمانان و مدال آوران مسابقات قهرمانی آموزشگاهی استان و کشور و فرهنگیان تجلیل شد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مسابقات قهرمانی آموزشگاهی استان و کشور و فرهنگیان با حضور دانش آموزان و دبیران تربیت بدنی و جمعی از مسئولین در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

    در این مراسم رییس آموزش و پرورش داراب هدف از مسابقات و المپیادها را بالفعل کردن استعداد و توانمندی های دانش آموزان خواند و گفت: دانش آموزانی داریم که در مسابقات کشوری مقام کسب کردند که این استعدادها در همین مسابقات ورزشی درون مدرسه ای توسط معلمان و دبیران تربیت بدنی کشف شده اند.

    روح الله فیروزی یکی از راههای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را  ورزش دانست و افزود: ورزش مقوله ای است که مورد علاقه دانش آموزان است و راهی آسان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشد.

    دراین مراسم کشاورز مسؤل تربیت بدنی آموزش و پرورش، در خصوص تلاش دبیران تربیت بدنی در سال گذشته  در دو بخش دختران و پسران گفت: در هر دو بخش رتبه دوم در بین شهرستان های استان فارس بودیم و در مجموع در بُعد قهرمانی حائز رتبه سوم در استان فارس شدیم.

    کشاورز گفت: در بحث ارزیابی از عملکرد حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش در سال گذشته رتبه سوم در بین شهرستان های فارس کسب کردیم؛ همچنین در ۱۷ شاخص ارزیابی در ۱۱ شاخص رتبه اول کسب کردیم از جمله در بُعد قهرمانی.

    وی ضمن ارائه آماری از مسابقات بین مدارس گفت: حضور ۲۱۸۱ دانش آموز در این مسابقات و اعزام ۵۰ دختر و پسر به اردوی کشوری و شرکت ۱۵ دانش آموز در مسابقات کشوری حاصل تلاش در حوزه مسابقات درون مدارس است.

     

    dsc08997-copy dsc09024-copy dsc09101-copy dsc09100-copy dsc09087-copy dsc09038-copy dsc09037-copy

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.