جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اراذل آدم‌ربا در دام پليس “داراب”

    شناسه : 14183 ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ 438 بازدید ارسال توسط :

    اراذل آدم‌ربا در دام پليس “داراب” به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئيس مركز اطلاع‌رساني پليس فارس گفت: اراذلي كه در ارديبهشت‌ماه سال جاري با سلاح گرم فردي را گروگان گرفته بود دستگير و روانه زندان شد. سرهنگ “حميد افرامن” بيان داشت: در پي وقوع يك فقره آدم‌ربايي […]

    اراذل آدم‌ربا در دام پليس “داراب”
    پ
    پ

    اراذل آدم‌ربا در دام پليس “داراب”

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئيس مركز اطلاع‌رساني پليس فارس گفت: اراذلي كه در ارديبهشت‌ماه سال جاري با سلاح گرم فردي را گروگان گرفته بود دستگير و روانه زندان شد.

    سرهنگ “حميد افرامن” بيان داشت: در پي وقوع يك فقره آدم‌ربايي با سواري سمند در يكي از روستاهاي شهرستان داراب در ارديبهشت‌ماه سال جاري، پليس بررسي موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار داد.

    وي افزود: ماموران تحقيقات خود را آغاز و با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند ساعات پاياني همان شب خودرو آدم‌ربا در حالي كه فرد ربوده شده (در سلامت كامل) در آن بود را در اطراف يكي از روستاهاي داراب كشف كنند.

    رئيس مركز اطلاع‌رساني پليس فارس با بيان اينكه در تحقيقات تكميلي مشخص شد آدم‌رباي ۳۶ ساله به سمت كوه‌هاي اطراف شهرستان داراب متواري شده است، گفت: ماموران انتظامي با اقدامات فني و تخصصي به محل مخفيگاه متهم اعزام و موفق شدند پس از ۳۷ روز فرد آدم‌ربا در حالي كه با سلاح گرم قصد تيراندازي به سمت پليس داشت را دستگير كنند.

    سرهنگ “افرامن” با بيان اينكه در بازرسي بدني و همچنين مخفيگاه متهم دو قبضه سلاح گرم و تعدادي مهمات مربوطه كشف شد، گفت: در سوابق اين آدم‌ربا يك فقره سرقت به عنف موبايل و همچنين تهديد شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به چشم مي‌خورد.

    اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه فرد آدم‌ربا به قصد اخاذي اقدام به آدم‌ربايي كرده بود، گفت: متهم براي سير مراحل قانوني روانه زندان شد.

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.