سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • ارائه خدمات ویژه در کلینیک تخصصی دیابت در شهرستان داراب

    شناسه : 11665 ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 860 بازدید ارسال توسط :

    رئیس مرکز بهداشت شهرستان داراب از ارائه خدمات ویژه در کلینیک تخصصی دیابت در درمانگاه تخصصی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) خبر داد. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب، ابراهیم رسولی توضیح داد: با توجه به عوارض و مشکلات ناشی از بیماری دیابت و آمار […]

    ارائه خدمات ویژه در کلینیک تخصصی دیابت در شهرستان داراب
    پ
    پ

    رئیس مرکز بهداشت شهرستان داراب از ارائه خدمات ویژه در کلینیک تخصصی دیابت در درمانگاه تخصصی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب، ابراهیم رسولی توضیح داد: با توجه به عوارض و مشکلات ناشی از بیماری دیابت و آمار نزدیک به ۶۰۰۰ نفری بیماران مبتلا به دیابت در شهرستان و نیاز مبرم به انجام خدمات ویژه تخصصی به این گروه، با همت ریاست محترم بیمارستان، کلینیک تخصصی دیابت با هدف آموزش و پیشگیری از عوارض ناشی از دیابت در درمانگاه تخصصی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)، پذیرای کلیه بیماران مبتلا به دیابت و فشارخون است.
    وی آموزش نحوه صحیح تزریق انسولین، مشاوره تغذیه، مشاوره زخم دیابتی، نوبت دهی و ارجاع به متخصص چشم، داخلی و … و انجام آزمایشات با تعرفه دولتی را از جمله اقداماتی که در این کلینیک ارائه می شود نام برد.
    معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان داراب در پایان یادآور شد: این کلینیک در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۸ تا ۱۲ آماده ارائه خدمت به شهروندان عزیز است و بیماران می توانند با در دست داشتن آخرین آزمایشات قند خون و معرفی نامه از پزشک خانواده خود به این کلینیک مراجعه و از خدمات آن بهره مند شوند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.